پس از اعلام مرگ مغزی

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از اهدای عضو «احمدرضا حاجیلری» جوان 22 ساله‌ای که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود خبر داد.

اعضای بدن جوان 22 ساله گلستانی اهدا شد/ نخستین اهدای عضو در سال 97

به گزارش گلستان 24 ؛ احمدرضا حاجیلری بر اثر سانحه تصادف که 12 شهریور ماه جاری در شهرستان علی‌آباد کتول به وقوع پیوست با کاهش سطح هوشیاری؛ دچار مرگ مغزی شد که با موافقت خانواده اعضای بدن این جوان علی‌آبادی اهدا شد.

وی تصریح کرد: احمدرضا حاجیلری به تازگی در رشته چوب فارغ‌التحصیل شده بود که در شهرستان علی‌آبادکتول و در همان منطقه محل سکونت بر اثر تصادف مرگ مغزی شد، پدر و مادر این جوان 22 ساله بهورز هستند که بعد از واقعه تصادف فرزندشان از علی‌آبادکتول به گرگان منتقل شد.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: با وجود تلاش پزشکان و با انجام عمل جراحی و مراقبت‌های ویژه روی بیمار متاسفانه بیمار با کاهش سطح هوشیاری دچار مرگ مغزی شد  و روز گذشته اهدای اعضای بیمار انجام گرفت.

به گفته شرکت؛ امروز پیکر این جوان 22 ساله در شهرستان علی‌ابادکتول تشییع خواهد شد، این نخستین اهدای عضو در سال 1397 در استان گلستان بوده است.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار