برگزاری نخستین دوره جشنواره فرهنگی و هنری روستا و عشایر، زخمی شدن ۵ نفر در تصادف رانندگی در شرق استان و رسیدگی به ۲۶ پرونده تخلف در حوزه راهداری از جمله خبرهای کوتاه روز دوشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از فردا سه شنبه ۲۸ خرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی گرگان آغاز و تا ۳۱ خرداد ماه دایر خواهد بود.
از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برپا است.
**
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی نخستین جشنواره فرهنگی و هنری روستا و عشایر گلستان (بهار روستا و عشایر) به میزبانی سه روستای مرزبن، بالاجاده و زیارت خبر داد.
این جشنواره از ٢٩ خرداد ماه به مدت سه روز در روستای مرزبن آزادشهر، ٦ تیر ماه در روستای بالاجاده کردکوی و ١٣ و ١٤ تیرماه در روستای زیارت گرگان این برپا می شود.
**
سرپرست اورژانس و فوریت‌های پزشکی گلستان از زخمی شدن ۵ نفر در سانحه تصادف بین یک دستگاه پراید با سواری پژو در نزدیکی روستای کلوکند مینودشت خبر داد و گفت: مصدومان به بیمارستان حضرت فاطمه (س) مینودشت منتقل شدند.
**
رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون به تخلفات ۲۶ شرکت حمل و نقل جاده‌ای استان رسیدگی و به آنها تذکر کتبی داده شد.
**
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی زیر ساخت های گردشگری تفرجگاه جنگلی چشمه زاو کلاله با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ملی خبر داد.
**
مدیر منابع آب گرگان و آق قلا گفت: با حضور به موقع شبانه اکیپ تعادل بخشی منابع آب گرگان و آق قلا یک دستگاه حفاری غیر مجاز در روستای اتراچال گرگان شناسایی، جمع آوری و به پارکینگ آب منطقه ای منتقل شد.
هر گونه حفر چاه آب و بهره برداری بدون اخذ مجوز از وزارت نیرو ممنوع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار