دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با تاکید بر صیانت از حقوق عامه و حفظ سرمایه‌های ملی از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان بهره برداری غیرمجاز از آب چشمه‌های چهارباغ گرگان خبرداد.

ورود مدعی العموم به برداشت غیرقانونی از چشمه‌های چهار باغ گرگان

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام و المسلمین سید رضا سیدحسینی دادستان مرکز استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری میزان با تاکید بر صیانت از حقوق عامه و حفظ سرمایه‌های ملی از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان بهره برداری غیرمجاز از آب چشمه‌های چهارباغ گرگان خبرداد.

وی گفت: در بازدید از روستای چهارباغ گرگان و مناطق بالادست افرادی با ساخت ویلا‌های غیرمجاز به پلمب چشمه‌ها با منبع‌های بتونی اقدام و از آب چشمه به ویلا‌های غیرمجاز لوله کشی کرده اند که رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در ادامه افزود: هرگونه بهره برداری شخصی از منابع آبی بدون اخذ مجوزاز مراجع ذی صلاح جرم بوده و متخلفان مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین هرگونه اعیانی مستحدثه بر روی منابع آبی با دستور قضایی مورد قلع و قمع و تخریب قرار خواهد گرفت.

این مقام قضایی در استان گلستان تصریح کرد: دستگاه قضایی با متخلفان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند و هرگونه اعیانی مستحدثه بر روی منابع آبی با دستور قضایی مورد قلع و قمع و تخریب قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار