سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

تاری گفت: نیاز است در برابر توطئه‌های استکبار جهانی که ناقض حقوق بشر است در قالب جنگ نرم اقدامات متقابلی داشته باشیم.

اقدام متقابل در برابر توطئه‌ها استکبار جهانی/ آمریکا خود ناقض حقوق بشر است

به گزارش گلستان۲۴؛ «نجیب‎الله تاری» امروز (سه‌شنبه 28 خرداد) در جلسه هم‎اندیشی، برنامه‌ریزی و تبیین ابعاد مختلف معنایی و موضوعی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهدای گران‌قدر هفتم تیر در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی اظهار کرد: از تلاش برخی از دستگاه‎هایی که تمام‌قد در مناسبت‌های انقلاب حضور دارند تشکر می‎کنیم.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: سپاه در بحث برنامه و سازمان صنعت، معدن و تجارت در بحث پشتیبانی و پذیرایی حضور پرشوری داشتند و از این دستگاه‎ها تشکر می‎کنیم.

 

تاری گفت: جمعیت خوبی برای مراسم ارتحال امام خمینی(رحمه الله علیه) حضور یافت و مراسم در شان معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

وی افزود: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت‎کار همواره دسیسه‎هایی را دنبال کرده و با استفاده از امپراتوری رسانه‎ای خود و دستگاه‎های تبلیغی صهیونیستی مسئله حقوق بشر را برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی برای دست کشیدن از آرمان‎های انقلاب اسلامی بهانه کرده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: نیاز است در برابر این اقدامات پلید و جنایاتی که خود ناقض حقوق بشر شناخته‌شده است سنگرهایی را ایجاد کنیم و در قالب جنگ نرم با دشمنان به مبارزه بپردازیم.

 

تاری بیان کرد: در دهه 60 نفاق‎هایی در جامعه شکل گرفت و در آن زمان ترور نافرجام در 6 تیر توسط گروهک تروریستی فرقان بود و در این ایام شهید بهشتی و 72 یار وی را به شهادت رساندند.

 

وی افزود: انجام فضای تبلیغی و درج مطالبی با هدف بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهدای گرانقدر هفت تیر در این هفته دنبال می‎شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: معرفی شهدای ترور استان گلستان و دیدار با خانواده ایثارگران، برگزاری نمایشگاه کتاب و معرفی کتاب‎ها با موضوع حقوق بشر آمریکایی، نصب آلمان‎هایی متناسب با این هفته در سطح شهر دنبال خواهیم کرد.

 

تاری افزود: بهره‎گیری مناسب از ظرفیت مساجد و هیئت‎های مذهبی و انجام هماهنگی لازم با دستگاه‎های متولی مساجد از جمله تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در این ایام ائمه جمعه با برگزاری نشست‎ها تبیین کنند.

 

وی گفت: حضور در نماز جمعه و فضاسازی مصلی‎های استان و برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر از دیگر برنامه‎هایی است که دنبال خواهیم کرد.

 

وی یادآور شد: در نظر داریم شامگاه پنجشنبه 6 تیرماه این مراسم متمرکز در مرکز استان گلستان برگزار شود و امیدواریم با برنامه‎ریزی‎های انجام شده استقبال خوبی از این مراسم داشته باشیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار