سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در گرگان، گفت: همزمان با طنین الله اکبر در شامگاه ۲۱ بهمن، مراسم نورافشانی در سراسر استان برگزار می شود.

اعلام مسیر راهپیمایی۲۲ بهمن در گرگان/آسمان گلستان نورباران می شود

به گزارش گلستان 24 ؛نجیب‌اله تاری عصر پنجشنبه در خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن انجام شده است.

وی افزود: مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر گرگان از چهارراه میدان به سمت خیابان امام خمینی (ره) و میدان شهرداری (وحدت) و از آنجا به سمت خیابان شهید بهشتی تا سه راه بهارستان خواهد بود.

طبق گفته تاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در گرگان از ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: مسیر و ساعت راهپیمایی در شهرهای مختلف و روستاهای بزرگ استان متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آسمان گلستان در شامگاه ۲۱ بهمن نورباران می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: همچنین در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم استان گلستان هم صدا با ملت ایران در شامگاه ۲۱ بهمن امسال به یاد تکبیرهای بهمن سال ۱۳۵۷ نوای روحانی و دل انگیز تکبیر (الله اکبر) را راس ساعت ۲۱ (۹ شب) در آسمان استان طنین انداز خواهند کرد.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور گلبانگ الله اکبر از ماذنه مساجد، پایگاه مقاومت بسیج و غیره پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با طنین گلبانگ الله اکبر و تکریم حضرت زهرا (س)، مراسم نور افشانی و نورباران به شکرانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار می شود.


انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار