سید جواد محمدزاده، در مصاحبه با گلستان24؛

یکی از ابزار های استحاله تفکر اسلام انقلابی این است که در لایه های تفکر مسئولین و مردم نفوذ کرده و افکارشان را همانند تفکر آمریکایی کنند. نفوذ یک تفکر است.

"نفوذ" یک تفکر است...

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد محمد زاده، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره علت انتخاب پروژه نفوذ از طرف دشمن عنوان کرد: هدف اصلی استکبار جهانی و صهیونیسم، تغییر انقلاب اسلامی است. دشمن برای رسیدن به این هدف از جنگ، تحریم، ترور و تبلیغات رسانه ای استفاده کرده ، اما موفق نشده است.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان، نفوذ را یک تفکر دانست و اظهار کرد: امروز یکی از ابزار های استحاله تفکر اسلام انقلابی این است که در لایه های تفکر مسئولین و مردم نفوذ کرده و افکارشان را همانند تفکر آمریکایی کنند. نفوذ یک تفکر است.

 

سید جواد محمدزاده نفوذ

 

حجت الاسلام محمدزاده در ادامه درباره تفاوت تفکر اسلامی و تفکر نفوذ افزود: در تفکر اسلامی، غرب معایب و محاسنی دارد. اما در تفکر نفوذ، غرب همه اش خوب است. در تفکر اسلامی ایران باید مستقل باشد اما در تفکر نفوذ وابستگی ایرادی ندارد!

وی در پاسخ به این سوال که راه جلوگیری از نفوذ دشمن چیست، تاکید کرد: راه حل جلوگیری از نفوذ این است که تفکر ناب اسلام انقلابی را ترویج دهیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار