معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نیازمند ناوگان راهداری اورهال برای ترمیم خسارت ناشی از سیل هستیم.

ناوگان راهداری گلستان برای جبران خسارت سیل نیازمند بروزرسانی است

به گزارش گلستان۲۴؛غلامرضا بیکی اظهار کرد: طرح راهداری تابستانه از اول تیرماه شروع می شود و گشت های راهداری موظف هستند در روزهای تعطیل هم خدمات رسانی کنند.

بیکی افزود: با توجه به مقوله کاهش هزینه ها، استفاده از روکش آسفالت های حفاظتی، استفاده از تراشه آسفالت ها، لکه گیری هندسی آسفالت ها، روکش آسفالت گرم فقط در کریدور اصلی، استفاده از تثبیت سیمان و آهک در راه های فرعی و روستایی از مهم ترین راههای برون رفت از خرابی ها و ترمیم و بازسازی در سال جاری است.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی و هماهنگی از مرحله مقابله با سیل گذشتیم و باید از تجربه های به دست آمده در بازسازی خسارت ها استفاده کنیم، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نمره قبولی در سیل گرفت و از این به بعد هم باید با همان روحیه و با شناسایی اولویت ها در جهت بازسازی نقاط آسیب دیده از سیل بشتابیم تا هم استانی ها بیشتر از این درگیر خسارت های محورها نباشند و سطح سرویس مناسبی برای آنها فراهم کنیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و شروع راهداری تابستانه، گفت: برای اجرای برنامه های راهداری و به ویژه ترمیم خسارت های ناشی از سیل، نیازمند ناوگان راهداری اورهال هستیم.

گفتنی است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان دارای ۱۰ اداره شهرستانی و یک پایانه مرزی در سطح استان است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار