سلمان‎زاده گفت: به دنبال زمین‎های ارزان قیمت در استان هستیم که خریداری کنیم و در اختیار جوانان قرار دهیم تا مشکلات مسکن این جوانان حل شود.

تامین زمین‌های ارزان قیمت برای ساخت مسکن جوانان

 به گزارش گلستان۲۴؛«مهدی سلیمان‎زاده» امروز (پنجشنبه ۳۰ خرداد) در آیین اهدای جهیزیه که با همکاری مساجد استان گلستان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(رحمه الله علیه) و سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: ازدواج یکی از دغدغه‎هایی است که به عنوان سنگ‎بنای هر خانواده مطرح است و در کنار آن مسکن و اشتغال نیز وجود دارد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) استان گلستان ادامه داد: ستاد اجرایی حضرت امام در هر جایی که برای جوانان دغدغه وجود داشته باشد حضور خواهد یافت.

 

سلیمان‎زاده افزود: اهدای این 40 جهیزیه یکی از اقدامات ستاد فرمان امام(رحمه الله علیه) است و در موضوع خدمت‎رسانی چند محور اساسی داریم و آن را پیگیری می‎کنیم.

 

وی گفت: تا کنون 55 مدرسه را در استان گلستان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) ساخته شده و همچنین ساخت بیمارستان برکت فاطمه الزهرای(سلام الله علیها) مینودشت را به اتمام رساندیم و هزینه آن 11.5 میلیارد تومان در بر داشت.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) استان گلستان یادآور شد: ساخت خانه بهداشت و تحت پوشش قرار دادن 50 زوج ناباور و ساخت خانه‎های محروم و بحث سمعک برای کودکانی که مشکل مالی دارند و ... از دیگر اقداماتی است که دنبال می‎شود.

 

سلیمان‎زاده افزود: ستاد اجرایی حضرت امام (رحمه الله علیه) در سیل اخیر پرتلاش بود و ستاد اجرایی حضرت امام (رحمه الله علیه) در گلستان، لرستان و خوزستان ورود پیدا کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان قول داده بودیم که 4 هزار دام را برای دامدارانی که دامشان را در سیل از دست داده بودند تامین کنیم که تا کنون توانستیم یک هزار دام در بین دامداران خسارت دیده توزیع شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) استان گلستان خاطرنشان کرد: 4 هزار بسته لوازم خانگی که دارای 6 قلم است از دیگر قول‎هایی بود که به سیل‎زدگان خسارت دیده داده شده بود و تا کنون 2 هزار بسته لوازم خانگی تا کنون توزیع شده است.

 

سلیمان‎زاده بیان کرد: به دنبال زمین‎های ارزان قیمت در استان هستیم که خریداری کنیم و در اختیار جوانان قرار دهیم تا مشکلات مسکن این جوانان حل شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار