مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان گلستان گفت: از سال ۸۶ تاکنون خیرین مسکن‌ساز استان گلستان ۱۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان احداث کرده‌اند.

خیرین مسکن‌ساز استان گلستان ۱۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان احداث کرده‌اند

به گزارش گلستان 24:مرتضی عسکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف شکل‌گیری انجمن خیرین مسکن‌ساز اظهارداشت: این انجمن در راستای اصل 3 قانون اساسی و تحقق برنامه‌های حساب 100 امام برای ساخت مسکن محرومان در کشور ایجاد شد. اواخر سال 83 فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد دارای قانون شد.

وی افزود: پس از آن انجمن خیرین مسکن‌ساز شکل گرفت و امروز در 31 استان و 140 شهرستان انجمن‌ها فعال هستند.

عسکری بیان داشت: با کمک خیرین و حمایت دستگاه‌هایی مانند بنیاد مسکن و راه و شهرسازی با حذف قیمت زمین برای نیازمندان و محرومان مسکن ساخته می‌شود.

وی گفت: اتفاقی که در این دولت رخ داده این است که در برنامه ششم توسعه، انجمن خیرین را به عنوان دستگاه حمایتی از معافیت صدور پروانه و انشعابات برخوردار شده که هزینه‌های تأمین مسکن برای افراد محروم را کاهش می‌دهد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان گلستان با اشاره به پروژه‌های انجمن در سال‌های اخیر افزود: از سال 86 تاکنون خیرین استان 140 واحد مسکونی در قالب 3پروژه برای نیازمندان احداث کرده‌اند.

وی اظهارداشت: در کشورما افرادی هستند که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا بهزیستی هستند در عین حال عده‌ای هم هستند که تحت حمایت هیچ‌کدام از این نهادها قرار ندارند و انجمن خیرین مسکن‌ساز باید برای تأمین مسکن به آنان کمک کند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار