تربتی‎نژاد گفت: ۴۷۰ نفر در سال جاری کمبود نیرو در آموزش و پرورش گرگان داریم و همکاران ما باید ۱۱ هزار و ۷۸۰ ساعت اضافه کار داشته باشند تا بتواتنیم کمبود نیروی انسانی را جبران کنیم.

کمبود معلم در گرگان

به گزارش گلستان۲۴؛ «بهجت تربتی‎نژاد» امروز(پنجشنبه 30 خرداد) در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد: طرح خیرین آموزشی را در سال 1396 و سال 1397 برگزار کردیم و در این طرح به دانش‎آموزان حاشیه شهر و روستایی توجه شد.

 

مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: در این طرح 600 دانش‎آموز دختر و پسر مشارکت داشتند و امید داریم نتیجه این طرح در کنکور سالجاری مشخص شود و بتوانند این دانش‎آموزان نتایج خوبی را در کنکور بدست بیاورند.

 

تربتی‎نژاد یادآور شد: کلاس‎های خاص کنکوری برای دانش‎آموزان در این طرح تدارک دیده شده  و 12 کلاس برای این دانش‎آموزان برگزار شده است تا بتوانند در کنکور نتیجه خوبی بدست بیاورند.

 

وی افزود: 470 نفر در سال جاری کمبود نیرو در آموزش و پرورش گرگان داریم و همکاران ما باید  11 هزار و 780 ساعت اضافه کار  داشته باشند تا بتواتنیم کمبود نیروی انسانی را جبران کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش گرگان به پروژه‎های در دست اقدام آموزش و پرورش در شهرستان گرگان اشاره کرد و یادآور شد: مدارس فاقد استحکام در شهرستان گرگان 42 درصد بود و توانستیم با این پروژه‌های در دست اقدام این میزان را به 37 درصد کاهش دهیم.

 

تربتی‎نژاد با بیان اینکه از روز شنبه طرح اوقات فراغت دانش‎آموزان برگزار خواهد  شد، افزود: اگر بنا است اتفاقی در حوزه تقویت دانش‎آموزان بیفتد باید به سراغ دانش‎آموزانی که در حاشیه شهر و روستاها هستند، برویم و به این منظور به اوقات فراغت این دانش‎آموزان توجه شده است.

 

وی با بیان اینکه ۸۷ هزار دانش آموز در گرگان داریم،‌ گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در طرح اوقات فراغت تابستان مشارکت داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار