رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: بسیج اساتید باید حلال مشکلات جامعه باشد و با روحیه بسیجی باید ببندیشیم چطور می شود برای حل مشکلات کشور قدم برداریم.

با روحیه بسیجی برای حل مشکات کشور قدم برداریم

به گزارش گلستان۲۴؛ حجت‌الاسلام سید علی طاهری صبح امروز در  همایش بسیج اساتید استان گلستان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک نگاه ویژه ای به حوزه علوم انسانی دارد و نگاه جدیدی در این حوزه تعریف شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ادامه داد: ماموریت جدیدی که دانشگاه آزاد اسلامی برای خود در حوزه هنر تعریف کرده اتفاق مبارکی است و امید داریم منشا خیر شود.

طاهری افزود: در دیداری که اساتید دانشگاه با مقام معظم رهبری داشتند بیان شد که دانشگاه وظیفه آینده تربیت کشور را برعهده دارد و وظیفه دانشگاه و اساتید دانشگاه در این مسیر بسیار خطیر است.

وی گفت: دانشگاه در حوزه علوم انسانی نقش دارد و در علوم انسانی و اسلامی کردن علوم انسانی برنامه ویژه داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان افزود: به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج اساتید و با دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه این مراسم در نظر گرفته شد و هدف این است که بتوانیم همانطور که از اسم این همایش مشخص است اساتیدی در تراز شهید چمران داشته باشیم و برای رسیدن به چنین هدف برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

طاهری بیان کرد:بسیج اساتید باید حلال  مشکلات جامعه باشد و با روحیه بسیجی باید ببندیشیم چطور می شود برای حل مشکلات کشور قدم برداریم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار