مدیر اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی در گلستان از انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی مشاغل آتش‌ نشانی از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خبرداد و گفت:‌ ثبت نام آزمون از 10 تیرماه آغاز می شود.

دهم تیر ماه ثبت نام آزمون مشاغل آتش‌نشانی آغاز می شود
به گزارش گلستان۲۴؛ امیرحسین تناور در گفت و گو با ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد: آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با همکاری استانداری های سراسر کشور و مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان به ثبت نام در این آزمون می توانند از دوشنبه 10 تیرماه سال 98 به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کنند.

تناور با اشاره به اینکه دفترچه آزمون در سایت آزمون منتشر شده است، گفت: داوطلبان بعد از مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون و شرایط و ضوابط مندرج در آن نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.
 
مدیر اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی در گلستان خاطرنشان کرد: خرید توکن جهت ثبت نام به مدت 9 روز از 10 تا 18 تیرماه و ثبت نام به مدت 10 روز تا 19 تیرماه ادامه خواهد داشت. 

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد، گفت: ویرایش اطلاعات وارد شده به مدت 11 روز از 10 تا 20 تیرماه صورت خواهد گرفت.

تناور بیان کرد: سهمیه اختصاص داده شده به استان گلستان 60 نفر است که افراد به عنوان آتش نشان، کارشناس آتش نشان و راننده آتش نشان در شهرداری های سطح استان جذب می شوند.

وی افزود: سهمیه جذب شهرداری گرگان در این آزمون 25 نیرو، گنبدکاووس 5، کلاله 2، بندرگز 2، علی آبادکتول 2، گمیشان 2، آق قلا 2، گلیداغ 2، صادق آباد 2، دوزین 2، آزادشهر 2، نگین شهر یک، نوده خاندوز یک، بندرترکمن یک، کردکوی یک، مراوه تپه یک، اینچه برون یک، نوکنده یک، سرخنکلاته یک، فراغی یک و قرق یک نیرو است.

تناور خاطرنشان کرد: داشتن حداقل 18 و حداکثر 30 سال سن برای مدارک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم و داشتن حداقل 18 و حداکثر 35 سال سن برای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر برای شرکت در آزمون مجاز است.

 مدیر اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی در گلستان تصریح کرد: آزمون روز جمعه 18 مردادماه امسال برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار