مدیرکل جمعیت هلال احمر استان گلستان از کمک 410 میلیارد ریالی غیرنقدی مردم به سیل‌زدگان گلستان خبر داد و گفت: 300 نفر از داوطلبان هلال احمر برای بسته‌بندی این اقلام شرکت داشتند.

410 میلیارد ریال کمک غیرنقدی به سیل‌زدگان گلستان/ حضور 8 فوق تخصص مازندرانی در مناطق سیل‌زده

به گزارش گلستان 24؛محمدعلی هروی بااشاره به وقوع سیل اخیر در استان گلستان و خسارات متعدد مادی و معنوی، اظهار کرد: بیش از آنچه که در سیل به عنوان خسارت به چشم آمد، حجم انبوه نوع‌دوستی و مهربانی مردم استان گلستان و همه ایران اسلامی بود که بار دیگر نشان دادند در شرایط سخت در کنار هم هستند.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر استان گلستان با مدیریت بسیار خوب خود توانست خسارات مالی را کاهش داده و خسارت جانی را نیز به حداقل برساند، افزود: عملا به جز شهادت 6 تن از خادمان و دو تن در رانش زمین هیچ خسارت جانی به مردم وارد نشد که یک افتخار برای ما بود.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه مردم عزیز در اقدامی بی‌سابقه بالغ بر 410 میلیارد ریال کمک غیرنقدی را به هلال احمر استان گلستان ارسال کردند، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در گرگان به صورت متمرکز تجمیع شده و سپس به سراسر استان و شهرها و روستاهای سیل زده توزیع می‌شد.

هروی از حضور بیش از 300 نفر از داوطلبان این جمعیت فقط برای بسته‌بندی کمک‌های ارسالی مردمی خبر داد و گفت: این حجم از مهربانی و همراهی مردم قطعا جای تقدیر و قدردانی دارد که قطعا بخشی از آن به دلیل همراهی و حضور همیشگی مردم گلستان در کنار سایر استان‌ها در مشکلات و حوادث طبیعی و غیرطبیعی در جای جای ایران اسلامی است.

* در سیل اخیر بالغ بر 374 دستگاه یخچال از استان هرمزگان به استان ما ارسال شده است

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر بالغ بر 374 دستگاه یخچال از استان هرمزگان به استان ما ارسال شده است، ادامه داد: 50 بسته معیشتی بزرگ و کامل نیز از استان خراسان رضوی به ارزش ریالی 12 میلیارد ریال نیز برای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان برای ما ارسال شده است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان گلستان از حضور بیش از هشت فوق تخصص از استان مازندران در مناطق سیل‌زده در گلستان خبر داد و اضافه کرد: تعدادی پزشک از استان البرز و خراسان‌رضوی نیز با حضور در شهرستان‌های «آق‌قلا» و «گمیشان» حاضر شده و به مردم سیل‌زده خدمات ارائه کردند.

هروی با بیان اینکه ما در جمعیت هلال احمر هدایت‌کننده کمک‌های مردمی هستیم، تصریح کرد: کار اصلی را مردم عزیز می‌کنند و ما فقط آنها را به سمت نیازهای واقعی و نیازمندان واقعی سوق می‌دهیم.

 

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار