معاون نظارت و امور شرعی نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست ایران اسلامی به سیل‌زدگان از درگاه جمعیت هلال احمر، نشان از اعتماد ملی به این نهاد مردمی و خدمت‌رسان بوده است.

 مردم به هلال احمر به‌عنوان نهادی مردمی و خدمات‌رسان اعتماد دارند

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام فضل‌الله ذاکری ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان اظهارداشت: جمعیت هلال احمرگلستان در آغاز امسال در حوزه نقش‌آفرینی در طرح‌های نوروزی هلال احمر به عنوان ستاد تسهیلات خدمات سفر و همزمان امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان استان گلستان خوش درخشید.

وی افزود: همت بلند جمعیت هلال احمر در حوزه امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل‌زدگان از نخستین روزهای وقوع سیلاب در استان و سایر استان‌ها نشان از آمادگی همه جانبه جمعیت هلال احمر در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی است.

حجت‌الاسلام ذاکری گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست ایران اسلامی به سیل‌زدگان از درگاه جمعیت هلال احمر، نشان از اعتماد ملی به این نهاد مردمی و خدمت‌رسان بوده و لازم است حفظ و حراست از این اعتماد ملی در دستور کار قرار گیرد.

معاون نظارت امور شرعی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به این نکته که حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر یکی از ارکان اصلی جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این حوزه نقش حمایتی و نظارتی دراقدامات اجرایی جمعیت هلال احمر را بر محور ماموریت‌ها و اهداف ذاتی جمعیت هلال احمر عهده‌دار است.

در پایان نیز حجت‌الاسلام یعقوب مهدوی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار