بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای سیاه رودبار علی آبادکتول، آغاز ثبت نام استخدام در آتش نشانی ها، تخلف ۱۰ میلیارد ریالی در یکی از واحدهای صنفی علی آباد و راه اندازی چند نیروگاه خورشیدی در دادگستری های استان از جمله اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و پروژه آبرسانی به روستای سیاه رودبار از توابع علی آبادکتول با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان عصر امروز دوشنبه به بهره برداری می رسد.
**
ثبت نام در آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری‌های استان گلستان از امروز دوشنبه دهم تیر ماه آغاز شد.
**
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی آبادکتول گفت: یکی از واحدهای صنفی که مبادرت به فروش کالا به بهای بیش از قیمت مصوب می‌کرد شناسایی و پس از بررسی طی پرونده‌ای به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال به مراجع تعزیراتی معرفی شد.
**
اولین نشست تخصصی آثار و مفاخر فرهنگی گلستان با موضوع بزرگداشت "استاد کریم الله قائمی" از مفاخر فرهنگی گلستان در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
**
با حضور فرماندار و برخی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان، پایگاه تابستانه امام رضا (ع) در پارک جنگلی شهر کردکوی گشایش یافت.
این پایگاه در تابستان نسبت به برگزارش جشن های فرهنگی و اجتماعی، ایجاد غرفه های صنایع دستی و غذایی اقدام خواهد کرد.
**
معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری گلستان گفت: راه اندازی چند نیروگاه خورشیدی در دادگستری های استان، ۲۰ درصد برق مورد نیاز دادگستری های سراسر استان را تامین خواهد کرد.
به گفته ثناگو، استفاده از انرژی خورشید برای تامین برق حوزه‌هایی قضایی، استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و صرفه جویی در مصرف، هزینه برق حوزه‌های قضایی گلستان را از ۸۰۰ میلیون ریال در ماه به ۳۰۰ میلیون ریال کاهش داد.

**

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: مدیریت مصرف انرژی در ادارات و ارگانهای گلستان توسط مرکز پایش فهام و همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان رصد و پایش می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار