انفجار خمپاره قدیمی در گنبدکاووس جان دو نفر را گرفت.

انفجار خمپاره قدیمی در گنبد جان دو نفر را گرفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ ساعت 14 و 50 دقیقه عصر چهارشنبه مورخ 12 تیرماه جاری صدای انفجار مهیبی در کوچه بهار شهدا، پلیس و نیروهای امدادی را به محل حادثه رساند.

با ورود نیروهای انتظامی و امدادی و تحقیقات انجام شده مشخص شد فردی که همراه پسرش در حال تخریب دو باب مغازه بودند بر اثر انفجار خمپاره قدیمی هر دو نفر جان خود را از دست داده و یک کارگر دیگر زخمی شد.

مسعود فروزان‌نیا جانشین انتظامی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، با تائید این خبر اظهار کرد: پس از اجرای اقدامات تامینی در محل وقوع حادثه و بررسی‌های کارشناسان نظامی، دو عدد پوکه خمپاره 40 میلی‌متری در همین محل کشف شد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد این خمپاره‌ها مربوط به زمان درگیری‌های گنبدکاووس در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده باشد که اقدامات تحقیقاتی و تامینی در محل در حال انجام است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: این تخریب مغازه‌ها غیرمجاز نبوده و مجوز عملیات عمرانی و ساختمانی داشته اما متاسفانه به دلیل تخریب محل این خمپاره‌ها منفجر شده و باعث مرگ این دو نفر شده است.

فروزان‌نیا با تاکید بر اینکه شهروندان اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی کشور دریافت کنند گفت: تقاضای ما این است شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مورد را به سرعت به پلیس 110 گزارش کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار