فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری فردی که با استفاده از اسناد جعلی تسهیلات میلیاردی دریافت کرده بود خبر داد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در استان

به گزارش گلستان۲۴؛علی اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان گفت: روزهای گذشته در پی شکایت شهروندان از فردی با هویت معلوم با موضوع کلاهبرداری و فریب آنها، تیمی ویژه از پلیس آگاهی استان رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات نخست مشخص شد این فرد با جلب نظر افراد مورد نظر با وعده‌های فریبنده سرمایه گذاری و سودهای کلان آنها را برای ضمانت تسهیلات مختلف با مبالغ سنگین متقاعد می‌کرده و این فرد با اسناد جعلی اقدام به دریافت تسهیلات می‌کرده است.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: پس از پرداخت نشدن اقساط وام‌ها و پی بردن بانک به جعلی بودن اسناد وام‌ گیرنده، بانک اقدام به مسدود کردن حساب ضامنان و تشکیل پرونده قضایی می‌کند و موضوع از طریق پلیس آگاهی نیز مورد رسیدگی قرار گرفت.

جاویدان گفت: پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضایی زمانی که متهم برای امورات شخصی به شهرستان بندرگز رفته بود طی یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما پس از مشاهده مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد که تاکنون به 300 میلیارد ریال کلاهبرداری از 30 نفر اعتراف کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار