دادبود گفت: در وسط جنگل ناهارخوران حکمی از سوی دستگاه قضایی آمده است که پروانه ساختمانی صادر شود و اخیرا دادگاه نیز حکم به این مهم داده است.

حکم دستگاه قضایی برای صدور پروانه ساختمانی در وسط جنگل

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا دادبود» امروز (شنبه 15 تیر) در نشست گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی یکی از دغدغه‎های مشترک شهرداری‎ها است.

 

شهردار گرگان ادامه داد: 940 نیرو در شهرداری گرگان فعالیت دارند که از این میزان 64 نفر رسمی و پیمانی هستند و مابقی آن پیمانی و قراردادی هستند و این مهم کار را برای ما سخت کرده است.

 

دادبود با بیان اینکه برای ساماندهی نیروی انسانی سال گذشته پیگیری‎هایی انجام شده است، افزود: در شرایط اقتصادی که شهرداری‎ها با آن روبه‎رو هستند دستگاه‎های اجرایی در ارائه مجوزات و ... همکاری بیشتری با شهرداری‎ها داشته باشند.

 

وی گفت: سازمان شهرداری‎ها درگیر قرارداد بودجه سال ۹۸ شدند و مشکلاتی را نیز به وجود آورده است، تیم‎هایی که شهرداری‎ها حمایت می‎کنند نیاز است که از سوی اعتبارات دولتی نیز حمایت شوند و از طریق استانداری نیز به این تیم‎ها کمک شود.

 

شهردار گرگان به ارتقای رتبه شهرداری‎های گرگان از 10 به 11 اشاره کرد و گفت: توزیع 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت را درخواست کردیم و در دست اقدام است.

 

وی به حمایت‎های قضایی اشاره کرد و گفت: در وسط جنگل ناهارخوران حکمی از سوی دستگاه قضایی آمده است که پروانه ساختمانی صادر شود و اخیرا دادگاه نیز حکم به این مهم داده است و نیاز است در این مسیر حمایت‎های ویژه‎ای از سوی مسئولان استان شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار