با تلاش دستگاه قضایی صورت می گیرد؛

رئیس کل دادگستری گلستان، دادستان های سراسر استان را مکلف کرد با کمک مسئولان دستگاه های اجرایی نقاط حادثه خیز جاده های استان را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند .

شناسایی نقاط حادثه خیز استان برای کاهش تصادفات جاده ای در گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال 97 افزود: با توجه به تبعات اجتماعی و اقتصادی که وقوع تصادفات در پی دارد امسال به صورت ویژه کاهش تصادفات و مرگ و میرهای ناشی از حوادث جاده ای در دستور کار این شورا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اصلاح نقاط حادثه خیز و فرهنگ سازی به ویژه برای موتورسیکلت سواران و عابران پیاده که بیشترین قربانیان حوادث ترافیکی را تشکیل می دهند باید به صورت ویژه از سوی دستگاه های ذیربط دنبال شود .

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که در زمینه فرهنگ سازی باید مسئولان پیشگان شوند گفت: اگر مسئولان ما در برنامه ها و طرح هایی که اجرا می کنند نگاه پیشگیرانه داشته باشند بسیاری از مشکلات در این حوزه کاهش می یابد.

هاشمیان به آتش سوزی های هفته گذشته جنگل های استان اشاره کرد و گفت : اگر مردم و مسئولان نکات پیشگیری را که بارها نسبت به آن هشدار داده بودیم رعایت می کردند 260 هکتار از  جنگل های استان نمی سوخت .

گفتنی است در ادامه استاندار گلستان نیز مطالبی در خصوص موارد مطروحه در جلسه ارائه کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار