حجت الاسلام ولی نژاد گفت: برنامه جشن میلاد امام رضا(علیه السلام) در بیش از ۲۰۰ روستا و بیش از صدها هیئت مذهبی و مساجد شهرستان‌های استان گلستان در حال برگزاری است.

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در بیش از ۲۰۰ روستای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد» با بیان اینکه ذوق و سلیقه مردم درصحنه‌ها فراوان کارساز است، اظهار کرد: ذوق و سلیقه مردم کمک کرد تا دهه کرامت در استان باشکوه بیشتری برگزار شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: حضور خدام حضرت معصومه(سلام الله علیها) و امام رضا(علیه السلام) در استان باعث شور، شعف و نشاط معنوی در جامعه شد.

 

وی با بیان اینکه مردم ما زندگی و روزگار خود را با خاندان و اهل‌بیت پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) می‌گذرانند، تصریح کرد: اعتقاد عمیق و صمیمی از سوی مردم نسبت به امام رضا(علیه السلام) وجود دارد که ایشان را همه هستی خود می‌دانند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به اینکه مردم بدون یاد امام رضا(علیه السلام) زندگی نمی‌کنند و حیات خود را مدیون ایشان می‌دانند، یادآور شد: امام رضا(علیه السلام) تنها متعلق به شیعیان نیست.

 

وی گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(علیهم السلام) و کاروان زیر سایه خورشید وارد استان شد که سعی کردیم سخنان گوهربار ائمه معصومین(علیهم السلام) به‌خصوص امام رضا(علیه السلام) در قالب این کاروان، در جامعه بیشتر ترویج کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: در دهه کرامت امسال صدها برنامه چون برگزاری جشن، گردهمایی و نشست برگزار کردیم که برای اجرای این برنامه‌ها همکاری خوبی از سوی دستگاه‌های مربوطه، دفتر نماینده ولی‌فقیه استان، تشکل‌های دینی، استانداری و خود مردم صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه جشن میلاد امام رضا(علیه السلام) در بیش از 200 روستا و بیش از صدها هیئت مذهبی و مساجد شهرستان‌های استان گلستان در حال برگزاری است./

شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار