معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از ثبت‌نام ۱۴ هزار و ۵۳۶ گلستانی، در سامانه سماح برای حضور در راه‌پیمایی اربعین حسینی خبر داد.

ثبت نام ۱۴ هزار و ۵۰۰ گلستانی برای حضور در راه‌پیمایی اربعین

علی اصغر طهماسبی در هفتمین جلسه ستاد اربعین استان اظهارداشت: از این تعداد تاکنون 12 هزار و 272 نفر ویزای خود را دریافت کرده‌اند که صدور ویزا با سرعت بسیار خوبی از طرف کنسولگری عراق مستقر در استان گلستان، در حال انجام است.

وی اظهارکرد: 570 ویزای رایگان نیز برای موکب‌داران و تیم‌های خدماتی و پزشکی مستقر در موکب‌های گلستانی صادر شده، ضمن اینکه 65 کامیون و تریلی اقلام مورد نیاز موکب‌ها را از طریق مرز مهران وارد خاک عراق کرده‌اند.

رئیس ستاد اربعین استان گلستان گفت: ازمیان متقاضیان ویزای اربعین حسینی تا این لحظه در استان گلستان، نام 81 نفر از اتباع بیگانه مقیم استان و 40 نفر نیز از دانشجویان خارجی مرکز جامعهٌ المصطفی گرگان به چشم می‌خورد.

طهماسبی اظهارکرد: 52 دفتر زیارتی شامل 48 دفتر ثابت و چهار دفتر موقت در استان گلستان وظیفه ثبت نام زائرین اربعین را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه اقدامات همه جانبه‌ای برای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی(ع) انجام می‌شود، افزود: تاکنون7 جلسه ستاد اربعین استان و 35 جلسه ستاد اربعین در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در ایام مراسم باشکوه اربعین سال 97 استان گلستان 11 موکب در کشور عراق خواهد داشت که در 10 موکب خدمات پذیرایی و اقامتی و در موکب احباب امام رضا(ع) واقع در کربلای معلی، خدمات درمانی به زائرین ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار