هاشمیان گفت: مدیریت استفاده از امکانات و ظرفیت ها برای پیش بینی و پیشگیری از سیلاب می توانست شدت سیلاب و خسارت های ناشی از آن را کاهش دهد.

بهانه نبود بودجه از مدیران در مدیریت سیلاب گلستان پذیرفته نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان در پاسخ به مدیرانی که کمبود بودجه را علت انجام نشدن برخی اقدامات پیشگیرانه عنوان می کنند، گفت: مدیریت استفاده از امکانات و ظرفیت ها برای پیش بینی و پیشگیری از سیلاب می توانست شدت سیلاب و خسارت های ناشی از آن را کاهش دهد.

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: مشکلات ما مدیریتی است و می توان با مدیریت جهادی در راستای قانون بسیاری از مسائل را در استان حل و فصل و پیش بینی کرد.

 

هاشمیان افزود: در مورد زیارت، جهان نما و یزدان محله کارگروهی زیرنظر دادستان مرکز استان و با مشارکت دستگاه های اجرایی تشکیل شود تا با حضور میدانی در محل هایی که غیرمجاز ساخت و ساز می شود در کوتاه ترین زمان، تعیین تکلیف و برخورد شود.

 

وی با بیان اینکه ضعف مدیریتی ما سبب شده در مناطقی مانند زیارت دچار مشکل شویم، گفت: ما باید با کمک سازمان های مردم نهاد زیست محیطی و رسانه ها، با هجمه ای که متخلفان به عرصه های ملی و منابع طبیعی می کند برخورد کنیم.

 

این مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: در مواردی مانند ساخت و ساز در زمین های کشاورزی و باغی، حریم راه ها و رودخانه ها نیاز به طی تشریفات قانونی نیست و دستگاه های متولی باید بلافاصله با مشاهده تخلف، ساخت و سازهای غیرمجاز را تخریب کنند.

 

گفتنی است، سیل گلستان، ساخت و سازهای غیرمجاز و کمک به تولید دستور جلسه شصت و یکمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان  بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار