مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از افزایش تعداد مشترکان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

رشد ۴۴ درصدی مشترکان آبفار گلستان در ۳ ماهه نخست ۹۸

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی با اشاره به رشد ۴۴ درصدی مشترکان در سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته در گلستان اظهارکرد: تعداد مشترکان این شرکت از ۲۲۸ هزار و ۶۹۰ در سال گذشته به ۲۲۹ هزار و ۷۰۰ مشترک تا پایان خرداد ماه امسال رسیده است.

وی با بیان این نکته که ۹۲۵ مشترک خانگی در سه ماهه نخست سال جاری افزوده شده، یادآورشد: دراین مدت ۸۵ انشعاب غیرخانگی واگذار شده است.

هرمزی به آبدار شدن ۱۵ روستای محروم فاقد آب در سال مالی گذشته اشاره کرد و گفت: با این اقدام پنج هزار و ۲۱۴ خانوار خانگی و ۴۸۹ واحد غیر خانگی در سال گذشته با برخورداری ۱۵ روستا از آب سالم و پایدار به خانواده بزرگ مشترکان آبفار ملحق شدند.

وی در ادامه ضمن یادآوری واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به ۴۰ دفتر ict روستایی استان در سال گذشته، گفت: پیش از این مشترکان برای دریافت خدماتی نظیر فروش انشعاب، بررسی و پرداخت صورتحساب ناچار به حضور در شهر و مراجعه به دفاتر پیشخوان بودند در حالیکه با گشایش دفتر ict روستایی ارائه خدمات، به آنها تسهیل شد.

وی تعداد روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ۸۰۵ روستا اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۲۸ هزار و ۶۲۱ مشترک با ۸۰۱ هزار و ۷۴۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در بخشی دیگر از سخنانش به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای بررسی کیفیت آب شرب مشترکان روستایی اشاره کرد و گفت: هرگز از ارزیابی کیفیت آب آشامیدنی غافل نبوده نخواهیم بود و کیفیت آب همواره تحت کنترل و خط قرمز ما محسوب می شود.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که زیر ساخت هایی برای سنجش کیفیت آب شرب در آزمایشگاه های این شرکت وجود دارد، اضافه کرد: حفظ و سلامت و کیفیت آب شرب برای ما لازم الاجرا بوده و در این راستا شرکت آبفار استان تمام تلاش خود را در جهت تولید آب با کیفیت و مطلوب به کار می گیرد.

هرمزی با بیان این نکته که سه هزار و ۴۵۲ آزمون در سه ماه گذشته انجام شده، اضافه کرد: میزان مطلوبیت میکروبی این آزمون ها ۹۹.۸ درصد بوده است که بسیار فراتر از الزامات که در استانداردها برای ما در نظر گرفته شده، قراردارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار