مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گلستان از راه‌اندازی مراکز درمانی در شهرهای بندرگز، کلاله، آق‌قلا و گمیشان خبر داد و گفت: به زودی مراکز درمانی در این شهرها راه‌اندازی خواهد شد.

قطع ارتباط 4 بیمارستان خصوصی از تامین اجتماعی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ احمد نصرتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به زودی از شهر کلاله تا شهر بندرگز، آق‌قلا و گمیشان مراکز درمانی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین‌اجتماعی از دو روش خدمات پزشکی را به بیماران ارائه می‌دهد، تصریح کرد: سازمان تامین‌اجتماعی از دو روش خدمات پزشکی را به بیماران ارائه می‌دهد تولید خدمت در مراکز ملکی در کشور 80 بیمارستان، 340 کلینیک و پاراکلینیک داریم و در استان گلستان نیز دو بیمارستان ملکی داریم و در حال حاضر 6 مرکز درمانی سرپایی در استان وجود دارد.

* گلستان دارای 25 بیمارستان و 1400 مرکز سرپایی کلینیک و پاراکلینیکی است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ابراز کرد: روش دوم ارائه خدمات به بیماران به صورت خرید خدمت است و در کشور با یک‌هزار بیمارستان و بیش از 52 هزار مرکز کلینیک و پاراکلینیک است و در استان گلستان با 25 بیمارستان و یک‌هزار و 400 مرکز سرپایی کلینیک و پاراکلینیکی قرار دارد.

نصرتی خاطرنشان کرد: تقریبا در سال گذشته چند بیمارستان بخش خصوصی، مطالباتی از ما داشتند و البته ما به آنها حق می‌دهیم اما ما هم از آنها مطالباتی داریم زیرا اکثر کارکنان آنها بیمه تامین‌اجتماعی هستند و آنها نیز به سازمان ما بدهکار هستند.

وی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان ورشکسته نیست بلکه یک سازمان توانمند و قوی است و خواهشمندیم که اگر مطالباتی از ما دارید با گفتمان آن را حل و فصل کنیم.

*قطع ارتباط 4 بیمارستان خصوصی از تامین اجتماعی گلستان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: جامعه پزشکی وظیفه دارد به ملت ایران به ویژه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خدمات پزشکی را ارائه دهد این سازمان از دولت و از خود استان و کارفرمایان مطالبات دارد و در این زمینه با فرمانداری و استانداری تعامل ایجاد کردیم و تلاش کردیم که این مطالبات به صورت مسالمت‌آمیز حل شود ولی دوستان ما قبول نکردند و چهار بیمارستان خصوصی قطع ارتباط کردند.

نصرتی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که از تهران انجام دادیم ارتباط ما با این چهار بیمارستان خصوصی از تاریخ یکم مردادماه با تمام بیمارستان‌های استان گلستان قرارداد داریم و هیچ مرکزی در استان وجود ندارد که ما با آنها قرارداد نداشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار