اتحاد از حذف قبوض کاغذی از آغاز مهر در گلستان خبر داد و گفت: بیش از یک میلیارد تومان با این اقدام صرفه‌جویی می‌شود.

بیش از یک میلیارد تومان با حذف قبوض کاغذی برق صرفه‌جویی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدتقی اتحاد» امروز(پنجشنبه ۳ مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد:  ۷۸ درصد از مشترکان برق شهرستان گرگان خانگی هستند و ۴۶ درصد مصرف برق شهرستان را به خود اختصاص می‌دهند.

 

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شرق گرگان ادامه داد: از مجموع کل مشترکان شهرستان گرگان ۶.۶ درصد مشترکین اداری ۱۵ درصد مصرف برق شهرستان، ۰.۴ درصد مشترکان صنعتی ۱۳.۱ درصد برق مصرفی، ۱.۱ درصد بخش کشاورزی که ۱.۱ درصد برق مصرفی مشترکان را به خود اختصاص می‌دهد.

 

اتحاد با بیان اینکه ۴۶۵ کیلوات ساعت مشترکین در بخش مختلف برق مصرف می‌کنند، افزود: ساعات مصرفی برق به ساعت اوج مصرف، ساعت کم کاری و ساعت  پرباری تقسیم شده است و ۱۲ ساعت میان‌بار و ۴ ساعت پیک بار داریم و به ازای هر کیلووات در اوج مصرف ۶۰ تونان به بهای برق مصرفی اضافه می‌شود.


وی گفت: در سال جاری مشترکینی که بالای ۴۰۰ کیلووات ساعت برق مصرف کردند یک ماه کنتور آنها قرائت شد، یادآور شد: در سیکل نخست اردیبهشت ماه ۱۴ درصد و در سیکل دوم خرداد بالای ۸۰ درصد مشترکان بیش از ۴۰۰ مگاوات مصرف داشتند.

 

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شرق گرگان متذکر شد: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال گذشته تخفیف به مشترکان که مصرفه بهینه داشتند تخفیف داده شد.

 


اتحاد بیان کرد: مصارف برق در حوزه کشاورزی در تابستان همراهی خوبی نداشتند و این مهم منجر به آن شد که در این بخش بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه کردیم.

 


وی گفت: برق را به بخش کشاورزی ۲۰ ساعت می‌فروشیم و ۲۲۴ دستگاه سیستم قطع و وصل از راه دور متصل کردیم.

 


مدیر شرکت توزیع نیروی برق شرق گرگان از حذف قبض‌های کاغذی خبر داد و بیان کر

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار