زمان برگزاری امتحانات شهریور ماه دانش آموزان گلستانی اعلام شد.

 زمان برگزاری امتحانات شهریور ماه دانش آموزان گلستانی اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، امروز پنجشنبه ۳ مرداد ماه ۹۷ جلسه ستاد امتحانات در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش این استان برگزار گردید.

 احسان گوهری را مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل ستادی و اجرایی برگزاری امتحانات در خرداد ماه گفت: برای اینکه دقت و سلامت برگزاری امتحانات افزایش یابد ضرورت دارد تا ضمن آسیب‌شناسی روند برگزاری امتحانات در قبل، حین و نیز بعد از برگزاری نقاط ضعف برطرف شود.

 گوهری راد ادامه داد: به منظور افزایش سلامت امتحانات باید علاوه بر بازبینی اوراق امتحانی بعد از برگزاری آزمون و در حین تصحیح اوراق نیز فرایند بازبینی صورت پذیرد.

 وی ضمن تأکید بر ضرورت تحلیل امتحانات و نمرات مکتسبه توسط دانش آموزان گفت: تحلیل امتحانات باید   بلافاصله بعد از ثبت نمرات آغاز شود تا از طریق گزارش کارشناسی دروس آسیب پذیر استخراج گردد که این عمل می‌تواند مبنای سیاست گذاری حوزه آموزش در هر دوره تحصیلی باشد.

 شایان ذکر است، در این جلسه زمان امتحانات شهریور ماه در دوره‌های مختلف تحصیلی مشخص گردید که بر این اساس در دوره ابتدایی و متوسطه اول امتحانات از ۲ تا ۱۳ شهریورماه و در دوره متوسطه دوم از ۲ تا 17 شهریور برگزار خواهد شد و همچنین مکان حوزه های تصحیح شهرستان های گرگان و گنبد تعیین گردید که که در هر شهرستان یک حوزه فعالیت خواهد داشت.

 حوزه های برگزاری امتحانات نیز در هر شهرستان به تعداد یک حوزه پسرانه و یک حوزه دخترانه تعیین گردید شایان ذکر است تعداد ۱۸ هزار و ۳۰۲دانش آموز گلستانی در امتحانات شهریورماه شرکت خواهند نمود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار