رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ۱۵ مرداد ماه جاری در این استان خبر داد.

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در گلستان برگزار می‎شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «میثم قرائی» امروز (دوشنبه 7 مرداد) در نشست هم‎اندیشی اصحاب رسانه گیلان و گلستان اظهار کرد: در 15 مردادماه امسال مراسم بزرگداشتی به‎مناسبت روز خبرنگار به‎همت بسیج رسانه استان گلستان برگزار می‎شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان افزود: در سال جاری برنامه‎های مختلف و متنوعی در دستور کار قرار دارد که از جمله آنها برگزاری جشنواره رسانه‎ای ابوذر در بهمن‎ماه است.

 

وی با اشاره به اقدامات بسیج رسانه در بحران سیل گلستان بیان کرد: با وجود آنکه سیل گلستان خسارات فراوانی را به همراه داشت اما در زمان بحران هم‎افزایی مطلوب رسانه‎ای شکل گرفته بود و وقوع سیلاب فرصتی شد تا رسانه‎ها به‎زیبایی ایفای نقش کنند.

 

قرایی تصریح کرد: خوشبختانه در بحران سیل اتاق مدیریت واحد بحران رسانه‎ای را در شهر سیل‎زده آق‎قلا تشکیل شد و همچنین همایش نقش رسانه در مدیریت بحران را در آق‎قلا برگزار کردیم.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان در پایان از راه‎اندازی اتحادیه خبرنگاران حاشیه دریای خزر خبر داد و گفت: با توجه به قرارگیری سه استان گلستان، گیلان و مازندران در محدود جغرافیایی شمال کشور اتحادیه خبرنگاران حاشیه دریای خزر به‎منظور هم‎اندیشی رسانه‎های این استان‎ها در خصوص مباحث کلان ایجاد خواهد شد.

شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار