رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: رسانه ها گونیای محاسباتی مردم در شفاف سازی و مطالبه گری هستند.

رسانه ها گونیای محاسباتی مردم در شفاف سازی و مطالبه گری هستند

به گزارش گلستان24 ؛  میثم قرائی شامگاه شنبه در حاشیه همایش نقش رسانه در گام دوم انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها به عنوان چشم بینای نظام و گونیای محاسباتی مردم در شفاف سازی و مطالبه گری هستند.

وی افزود: در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) کسی که معماری و سنگ بنای انقلاب بر عهده اش بوده وقتی شخصیت فردی و اجتماعی این پیر فرزانه را می نگرید سراسر درس و الگو است.

قرائی با بیان اینکه رسانه باید به شخصیت امام از نظر ابعاد و وجوه مختلف بررسی کنند، گفت: ظلم به ایشان است که اگر تنها به بخشی از سبک زندگی این مرد پرداخت.

وی تصریح کرد: امام (ره) در هر پیشامدی در مسیر انقلاب نوآوری خودش را داشته و مسیر روشنی برای آیندگان مشخص کرد که مسئولان کشور باید این خط مستقیم و ثابت را در مسیر پرپیچ و خم و پر از دست انداز انقلاب به درستی طی طریق کنند. اینجاست که نقش و مسئولیت اصحاب رسانه پرواضح می شود.

وی بیان کرد: گام نخست انقلاب را به خوبی پشت سر گذاشتیم با ورود به گام دوم انقلاب و رشد تکنولوژی و علوم دیجیتال، مطبوعات و رسانه ها در خط مقدم هدایت افکار عمومی قرار دارند که با تعیین سهم در به دوش کشیدن بار انقلاب، وفاداری و رسالت خود را در حفظ ارزش ها و آرمان های امامین انقلاب تعیین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار