رهاسازی ۶۳ میلیون قطعه ماهی استخوانی در آب های استان، استقرار کاروان سلامت دانشگاه آزاد در مناطق سیل زده آق قلا و تخریب تاسیسات غیرمجاز حریم رودخانه زیارت گرگان از جمله خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیر کل شیلات گلستان گفت: بیش از ۶۳ میلیون قطعه انواع گونه های ماهیان استخوانی از جمله کلمه، سفید و کپور، تولید شده در دو مرکز بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی ماهیان استخوانی گلستان و سد وشمگیر در آبهای استان رها شد.

**

در ادامه جذب کمک های نقدی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از سازمانهای بین المللی، یکصد کارت هدیه هر کدام به ارزش ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال توسط موسسه بین المللی ریلیف اینترنشنال، بین صد خانوار سیل زده تحت پوشش بهزیستی شهرستان گمیشان توزیع شد.

پیش از این نیز ۷۱۹ کارت نقدی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۸۸ میلیون هزار ریال با نظارت اداره کل امور اتباع و مهاجرین استانداری در بین اقشار آسیب پذیر ساکن در مناطق سیل زده گلستان توزیع شده بود.

**

فرماندار آق قلا از استقرار کاروان سلامت دانشگاه آزاد گلستان در مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد و گفت: این کاروان بصورت سیار از جمعه یازدهم مرداد ماه به مدت یک هفته در محلات شهری و روستاهای سیل زده مستقر شده و به شهروندان خدمات رایگان پزشکی ارائه می دهد.

**

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش از احداث مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای کیارام خبر داد و افزود: این مجتمع آبرسانی تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای بهره برداری از این طرح به ۱۵۰۰میلیون ریال اعتبار نیاز است.
براتی گفت: با بهره برداری از این طرح ۵۰۷ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

**
مدیر امور منابع آب گرگان و آق قلا از تخریب تاسیسات و سازه غیر مجاز مجموعه پذیرایی در حریم وبستر رودخانه زیارت گرگان با مساحت حدود یک هزار و ۲۰۰ متر خبرداد و گفت: امسال ۶۶ مورد آزادسازی بستر و حریم رودخانه زیارت گرگان  از سازه ها و تاسیسات غیر مجاز انجام شد.

**

اسکندری مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: کانون خیران کارآفرین و اشتغال با هدف توسعه اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان راه اندازی می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار