جهانشاهی با بیان اینکه بدهی اداره کل بیمه سلامت به بخش دانشگاهی در فروردین ماه به صورت قطعی پرداخت شده است، گفت: ۸۰ درصد مطالبات اردیبهشت این بخش به صورت علی الحساب به میزان ۱۵.۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرداخت ۸۰ درصد مطالبات دانشگاهی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی اکبر جهانشاهی» امروز (پنجشنبه 10 مرداد) در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرداخت اداره کل بیمه سلامت در سال 98، گفت: بدهی اداره کل بیمه سلامت به بخش دانشگاهی در فروردین ماه به صورت قطعی پرداخت شده و اردیبهشت ماه نیز تا 80 درصد به صورت علی الحساب به میزان 15.5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت گلستان با اشاره به پرداختی در بخش غیر از دولتی دانشگاهی، افزود: بدهی بیمه سلامت به داروخانه ها تا خرداد ماه به میزان حدود 12 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت شده است.

 

وی تصریح کرد: به طور میانگین ماهانه 4 میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش دارو از سوی اداره کل بیمه سلامت پرداخت می شود.

 

جهانشاهی ادامه داد: بدهی بیمه سلامت به بیمارستان های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی نیز تا فروردین ماه پرداخت شده است.

 

وی در خصوص پرداخت بدهی به پزشکان نیز گفت: بدهی به پزشکان تا اردیبهشت 98 نیز به صورت میانگین ماهانه 800 میلیون تومان پرداخت شده است.

 

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت گلستان افزود: پرداختی های بیمه سلامت به پاراکلینیک ها، درمانگاه های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی تا فروردین 98 انجام شده و تا چند روز آینده نیز مابقی مطالبات پرداخت می شود.

 

وی با اشاره به پرداختی های سال 97 نیز گفت: بدهی های بخش دانشگاهی تا آذر 97 به صورت قطعی و دی ماه 97 تا 80 درصد علی الحساب پرداخت شده است.

 

جهانشاهی اظهارداشت: بدهی به داروخانه ها تا پایان بهمن تسویه حساب شده و بیمارستان های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی تا آذر 97 به صورت قطعی پرداخت شده است.

 

به گفته وی، بدهی به پزشکان، پاراکلینیک ها و درمانگاه های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی تا آذر 97 تسویه شده است.

 

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت گلستان در پایان گفت: تمام تلاش سازمان بر این است تا همه پرداختی ها بر اساس تامین منابع به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهتر بیمه شدگان انجام شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار