مکاتبه نماینده ولی فقیه در گلستان با رییس قوه قضاییه در خصوص برخورد با متعرضان به منابع طبیعی، کشف ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر و اعلام مکان های مجاز عرضه دام زنده برای عید قربان از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ نماینده ولی فقیه در گلستان در نامه ای به حجت الاسلام رییسی، رییس قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با تعرض به منابع طبیعی و جنگل شد.

آیت الله نورمفیدی در این نامه نوشت: انتظار مردم آگاه و هوشیار گلستان و اینجانب از جنابعالی آن است که با حساسیت و دقت و جدیت نگذارید این مهم به فراموشی سپرده شده و با برخورد با عوامل و علل و اسباب آن و نیز اقدامات پیشگیرانه دیگر شاهد تخریب محیط زیست و منابع طبیعی نباشیم.

**

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۴۷ کیلوگرم تریاک در گرگان خبر داد و گفت: در این عملیات دو سوادگر مرگ دستگیر شدند.

**

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از‍ آسفالت ۳ راه روستایی در شرق گلستان با اعتبار ۵ میلیارد ریال خبر داد.

راه  روستاهای  قازانقایه، خالد نبی و مسیر  روستایی گوگجه -عزیزآباد به طول ۶ کیلومتر از جمله این طرح ها است.

**

مدیر آبفار کلاله گفت: نظافت و شستشوی قبل از عید قربان، مصرف آب روستاهای تحت پوشش این مدیریت را با افزایش چشمگیری مواجه کرده است.

 حسین سعیدی راد گفت : مصرف آب در این ایام بیش از سه برابر حدمجاز و ظرفیت منابع تأمین آب مجتمع آبرسانی است.

**

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان نقاط مجاز ذبح دام قربانی و پوست در روز عید سعید قربان این شهر را اعلام کرد و گفت: با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: دام زنده برای عید قربان در میدان عرضه دام جرجان ۱۵، بلوار صیاد شیرازی ضلع شرق - بالاتر از میدان باهنر و جاده زنگیان جنب پل بعد از جایگاه CNG  عرضه می شود و خرید و فروش دام در سایر مناطق و نواحی شهر ممنوع است.

به گفته وی همچنین خرید پوست با استفاده از خودروهای وانت اتاق دار در میدان شهید قندهاری(میدان ترمینال)، میدان شهید هزارجریبی(میدان مازندران)، میدان باهنر  و میدان مدرس انجام می شود.

**

⚛کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: به مناسبت ثبت جهانی جنگل های هیرکانی، جشنواره تابستانی هیرکان از ۲۳ تا ۲۹ مرداد در ۱۴ شهرستان گلستان و با ارائه تخفیف ویژه تاسیسات گردشگری به مسافران برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار