پس از سالها انتشار شایعات و مطالبی مبنی بر جنگل خواری نماینده ولی فقیه در استان گلستان وی بالاخره به این شایعات به صورت مستدل پاسخ گفت.- مستند

آقای نور مفیدی آیا درخواست مدیرکل منابع طبیعی استان راجع به ارائه حکم شرعی را اجابت کرده اید؟+ مستند

به گزارش گلستان 24، چند هفته پیش بود که خبرگزاری کاسپین به نقل از آیت الله نورمفیدی در ارتباط با شبهات جنگل خواری در استان خبری منتشر کرد :

پس از سالها ، سکوت آیت الله نورمفیدی شکست.

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر اینکه به همین دلیل شخصا نزد امام راحل رفته و از ایشان اجازه گرفتیم مسئولیت این کار را در گلستان برعهده گرفته و علاوه بر انجام تعهدات نسبت به دولت عوائد آن را صرف ساخت حوزه علمیه کنیم و ایشان نیز با استقبال از این امر با آن موافقت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در طی این سالها از عوائد این کار حتی یک ریال هم به جیب بنده و منسوبین به بنده نرفته است گفت:

با بخشی از عوائد این طرح علاوه بر حوزه علمیه برادران و خواهران و امور فرهنگی چندین مدرسه در سرتاسر استان ساختیم و به مردم واگذار کردیم. لینک خبر. edalatgolestan.ir//25581-.html

اما این خبر بطور تلویحی از سوی روابط عموی دفتر ایشان تکذیب و متن دیگری از خبر منتشر شد.با اینحال خبرگزاری کاسپین طی خبری به آن واکنش نشان داد .

پس از صدور اطلاعیه دفتر آیت الله نورمفیدی:

آمادگی خبرگزاری کاسپین برای انتشار فایل صوتی جلسه مذکور: http://CasPress.com/?p=73460.

حال سئوالی که مطرح است این است که علت تغییر متن این گزارش خبری، نامه معروف مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان  چه بوده است ؟

عدالت خواهان گلستان

پاسخ نماینده ولی فقیه به شایعات جنگل خواری منتسب به وی -

پس از سالها انتشار شایعات و مطالبی مبنی بر جنگل خواری نماینده ولی فقیه در استان گلستان وی بالاخره به این شایعات به صورت مستدل پاسخ گفت.

مستندات:

 

منبع : عدالتخواهان گلستان

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    .....................

آخرین اخبار