واکنش علیرضا فرساد به هتاکی های جدید دانشگاه منابع طبیعی:

علیرضا فرساد فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:همه مردم شریف و بسیاری از مسئولین مربوطه به این جمع بندی رسیدند که ما در جریان هتاکی های گذشته درست می گفتیم و تکذیبیه هایی که از سوی عده ای مسئول در خواب غفلت مانده صورت میگرفت ؛ راست نمایی بیش نبوده است.

حزب ا... از کنار این ماجرا به هیچ وجه نمی گذرد/ریاست دانشگاه و مسئولین مربوطه باید پاسخگو باشند/ از آیت ا... نورمفیدی انتظار داریم به عنوان یار امام سکوت نکنند

به گزارش گلستان24، علیرضا فرساد فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:همه مردم شریف و بسیاری از مسئولین مربوطه به این جمع بندی رسیدند که ما در جریان هتاکی های گذشته درست می گفتیم و تکذیبیه هایی که از سوی عده ای مسئول در خواب غفلت مانده صورت میگرفت ؛ راست نمایی بیش نبوده است.

وی تاکید کرد:هتاکی مجدد به امام و رهبری,قوه قضاییه,شورای نگهبان اثبات اجرای درست پروژه نفوذ دشمن در دانشگاه منابع طبیعی است.همه بدانند حزب ا... از کنار این ماجرا به هیچ وجه نمی گذرد و مسئولین دانشگاه و در صدر همه ریاست باید پاسخگو باشند.

این فعال سیاسی افزود: دوره بزن و در رو تمام شده است که هر ضد انقلابی هر حرفی میخواهد بر علیه نظام و رهبری و امام (ره) بزند و کسی با او کاری نداشته باشد.از دادستان محترم خواستاریم تا در این ماجرا ورود پیدا کند.

از نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان که یکی از مهم ترین وظایف ایشان پاسداری از حریم ولایت است خواستاریم تا با هتاکان به امام و رهبری و قوه قضاییه برخورد جدی کنند.

فرساد تاکیید کرد:از آیت ا... نورمفیدی انتظار داریم به عنوان یار امام سکوت نکنند و بسیار متعجبم که چرا شخصیتی همانند ایشان که از نزدیکان به امام بودند و نماینده رهبری معظم انقلاب هم هستند سکوت اختیار کردند.

در ماجرای هتاکی های گذشته نیز این حقیر شخصا با دوستان دفتر ایشان تلفنی تماس داشتم و ماجرای هتاکی را اطلاع دادم.امید داریم با ورود ایشان بدخواهان و ضد انقلاب بدانند گرگان جولانگاه سیاسی ضد انقلاب نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار