فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: در راستای توسعه منطقه و محرومیت‌زدایی شهرستان مراوه‌تپه بنیاد مستضعفان 750 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.

گازرسانی 11 روستای مراوه‌تپه در هفته دولت

به گزارش گلستان ۲۴؛ امان‌گلدی ضمیر امروز در مراسم شادمانه به مناسبت روز ملی ازدواج و خبرنگار در پارک شهرداری اظهار کرد: رئیس بنیاد مستضعفان کشور 23 مرداد ماه امسال برای محرومیت‌زدایی و توسعه منطقه به شهرستان مراوه‌تپه سفر کرده و در این سفر 750 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.
وی افزود: یکی از پروژه‌های بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان است.

*گازرسانی 11 روستای مراوه‌تپه در هفته دولت 

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه از گازرسانی 11 روستای این شهرستان در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم  11 روستای شهرستان مراوه‌تپه در هفته دولت از نعمت گاز برخوردار می شوند و این پروژه با اعتبار 25 میلیارد تومان صورت گرفته است.
وی درباره روز خبرنگار یادآور شد: خبرنگاران سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند و باید از توان و ظرفیت آنها در راستای توسعه و آبادانی کشور و منطقه استفاده کرد.
ضمیر گفت: خبرنگاران این قشر زحمتکش جامعه همواره درصدد رفع مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم هستند و خبرنگاران شهرستان مراوه‌تپه با فعالیت‌های خوب خود گام‌های مثبتی را برای توسعه شهرستان برداشتند.
شهردار مراوه‌تپه در این مراسم اظهار کرد: آسفالت همه معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر مراوه‌تپه با شعار «هیچ معابر شهر خاکی نخواهد ماند» با اعتبار بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در روز پنج‌شنبه از جلوی منزل «شهید قویدل» آغاز می‌شود.
گلالک بیگی‌زاده افزود: با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و دیگر مسوولان مرتبط بنا داریم همه معابر شهری را تا پایان سال آسفالت کنیم.

* هر ماه یک جنگ شادی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در پارک شهر مراوه‌تپه برگزار شود
وی خاطرنشان کرد: در ایام روز ملی ازدواج با همکاری اداره ورزش و جوانان و فرمانداری شهرستان کارگاه «آموزشی تحکیم بنیان خانواده» با موضوع «مهارت زندگی برای زوجین جوان» روز پنج‌شنبه در سالن شهرداری برگزار می‌شود.
شهردار مراوه‌تپه یادآور شد: قرار است هر ماه یک جنگ شادی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در پارک شهر برگزار شود که در ماه گذشته به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امشب به مناسبت روز ملی ازدواج و خبرنگار این جنگ شاید برگزار شد و نیمه شهریور ماه نیز به مناسبت هفته دولت این جنگ در پارک شهرداری برگزار می‌شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار