بازآفرینی میدان بسیج/مرکز گردشگری اقوام در داخل میدان اجرا می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر اظهارکرد: مقدمات بازآفرینی میدان بسیج دو هفته آینده شروع خواهد شد و در طرح جدید ترافیکی آن علاوه بر پیاده راه، زیرگذری از سمت بیمارستان مصوب شده که اجرا می شود.

دادبود با بیان این که در طراحی جدید میدان بسیج، پارک گردشگری در آن نقطه طراحی خواهد شد، ادامه داد: دور تا دور میدان را پوشانده تا دسترسی از بیرون میدان ممکن نباشد و افراد به وسیله دو زیرگذر رفت و آمد کنند.

شهردار گرگان گفت: در این پارک، محلی به عنوان گردشگری فرهنگ اقوام در نظر گرفته شده و سازه هایی با معماری اقوام مختلف اجرا می شود که وسط آن میدان گاهی تعبیه و محل برگزاری مراسم مختلف فرهنگی، تئاتر و موسیقی اقوام خواهد بود.

وی با بیان این که تغییرات میدان بسیج از دو ماه آینده شروع و ظرف مدت دو ماه هم تمام خواهد شد، اضافه کرد: همزمان با بهره برداری از تقاطع افسران باید میدان بسیج را تکمیل و به افسران متصل کنیم.

دادبود با اشاره به این که تقاطع افسران ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: پیمانکار ۶۰ متری افسران هم کار خود را شروع کرده و طی دو ماه این طرح تکمیل و حداکثر تا پایان مهرماه ۶۰ متری افسران را به میدان بسیج متصل می کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار