زمانی نژاد از پرداخت ۴۸ میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۱۰ هزار و ۸۴۷ مالک واحد خسارت دیده از سیل در استان گلستان خبر داد.

پرداخت کمک بلاعوض به مالکان واحدهای خسارت دیده از سیل

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدتقی زمانی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سیل گلستان 21 هزار و 102 واحد مسکونی خسارت دیدند که از این تعداد 7 هزار و 300 واحد احداثی و 13 هزار و 802 واحد تعمیری هستند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: از این واهدها، 7 هزار و 322 واحد در شهر و 13 هزار و 780 واحد در روستاها قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه تا کنون 20 هزار و 627 نفر از مالکین واحدهای خسارت دیده به بانک های عامل معرفی شده اند، اظهارداشت: 15 هزار و 45 نفر با بانک ها عقد قرارداد کرده اند.

 

زمانی نژاد خاطرنشان کرد: تا کنون ۴۸ میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان کمک بلاعوض به 10 هزار و ۸۴۷ مالک واحد خسارت دیده از سیل پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به پایان تعمیر ۱۰ هزار و ۲۷۸ واحد مسکونی، گفت: آواربرداری ۲ هزار و ۱۶۱ واحد، پی کنی3 هزار و ۸۳۲ واحد، اجرای فونداسیون ۲ هزار و ۳۵۶ واحد، اجرای اسکلت یک هزار و ۱۳۴ واحد، اجرای سقف ۲۳۸ واحد و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی۱۲۱ واحد به پایان رسیده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان یادآور شد: 9 هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری نیز در بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار