مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از اختصاص 40 هزار تن سیمان رایگان دیگر برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل خبر داد و گفت: در مرحله نخست 7 هزار تن سیمان رایگان به مناطق سیل‌زده استان اختصاص یافت.

توزیع 47 هزار تن سیمان رایگان به سیل‌زدگان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدتقی زمانی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: 40 هزار تن سیمان رایگان هدیه مقام معظم رهبری برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل در استان گلستان اختصاص پیدا کرد تا روند خدمت‌رسانی به مردم این مناطق تسریع پیدا کند.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست 7 هزار تن سیمان به استان گلستان اختصاص یافته بود، تصریح کرد: بنیاد مستضعفان در مرحله نخست 7 هزار تن سیمان رایگان به مناطق سیل‌زده استان اختصاص داد تا نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی تسریع پیدا کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص ارائه سیمان رایگان در مناطق سیل‌زده استان بیان کرد: تاکنون 6 هزار و 500 تن سیمان به طور رایگان در اختیار مردم مناطق سیل‌زده استان گلستان قرار گرفت.

* برای منازل مسکونی احداثی تا 8 تن سیمان رایگان به مردم داده می‌شود

زمانی‌نژاد با بیان اینکه برای منازل مسکونی احداثی تا هشت تن سیمان رایگان به مردم داده می‌شود، گفت: برای تعمیر واحدهای خسارت‌دیده نیز تا یک تن سیمان رایگان ارائه می‌شود، در مرحله دوم نیز 40 هزار تن سیمان رایگان به واحدهایی که بر اثر حوادث غیرمترقبه اعم از طوفان، رانش زمین و سیل دچار خسارت شدند، اختصاص یافت.

به گفته وی؛ تاکنون 21 هزار واحد مسکونی حادثه‌دیده در سیل استان گلستان ارزیابی خسارت شده و فعالیت‌ها برای تکمیل همچنین بازسازی واحدهای مسکونی ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به تکمیل و دیواره چینی 42 واحد ساختمانی در مناطق سیل‌زده استان از بهره‌براری 5 هزار و 54 واحد تعمیری در این مناطق خبر داد.

زمانی‌نژاد در خصوص تکمیل ٤٥٠ پرونده منازل آسیب دیده از سوی بنیاد مسکن شهرستان افزود: مالکان واحدهای خسارت دیده برای اخذ تسهیلات همچنین وام بلاعوض به بانک معرفی شدند و کار ساخت و تعمیر این واحدها آغاز شده است.

پایان سال 1397 این استان شمالی تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت و در پی آن بسیاری از واحدهای مسکونی و زراعی در نقاط مختلف استان دچار خسارت شدند با گذشت ب

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار