فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با بسیار مهم دانستن حرفه خبرنگاری به دلیل آگاهی بخشی به جامعه، برلزوم توجه بیشتر فعالان رسانه ای به حوزه انقلاب و ارزش های آن، مقابله با هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی و کوتاه نیامدن در برابر آنها تاکید کرد.

خبرنگاران در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی کوتاه نیایند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ پاسدار "رمضانعلی قاسم پور" روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران گنبدکاووس گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی هجمه های سنگینی علیه نظام و آرمان ها و رهبران آن انجام می دهند که بایستی با هوشیاری، به مقابله با این هجمه ها پرداخت.

وی، نقش رسانه ها را در مقابله با هجمه دشمنان بسیار مهم دانست و اضافه کرد: رسانه ها بایستی با انعکاس صحیح و بموقع خدمات نظام و دولت، روحیه امید را در مردم زنده نگه دارند.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به اخبار مربوط به تخلفات مالی یا اخلاقی تعداد اندکی از مسوولان، گفت: رسانه ها نبایستی در پوشش چنین اخباری به گونه ای عمل کنند که افکار عمومی این خطاها را به حساب نظام و دولت بگذارند، اگرچه برخورد با مفسدان و متخلفان از طریق دستگاه قضایی باید در اسرع وقت انجام شود. 

وی، اطلاع رسانی صحیح و بموقع با رعایت اخلاق و انصاف را از ویژگی های حرفه خبرنگاری دانست و تصریح کرد: اگر این ویژگی ها رعایت شود، از بسیاری حاشیه ها و ابهاماتی که برخی رسانه های بیگانه و یا معاند به آن می پردازنند، جلوگیری می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ادامه داد: امروز رسانه ها حرف اول را در انتقال و انتشار اخبار می زنند و فعالان این حوزه نبایستی خود را در اختیار حزب یا گروه خاصی قرار دهند بلکه صرفا در راستای اهداف نظام و ارزش های آن و نیز پیگیری مطالبات مردم از مسوولان گام بردارند.

سرهنگ قاسم پور با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی از خبرنگاران ایرنا، از تلاش ها و زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادها بالاخص در جریان وقوع سیل روزهای آغازین امسال نیز قدردانی کرد و گفت: بحمدالله فعالان رسانه ای در گنبدکاووس از بهترین ها هستند و بایستی به بهترین نحو نیز از سوی ادارات و نهادها تکریم شوند.

گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع است و به عنوان دومین شهرستان بزرگ این استان، ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار