سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: کتابچه گام دوم انقلاب در استان گلستان منتشر شد.

کتابچه گام دوم انقلاب در استان گلستان منتشر شد

به گزارش گلستان 24 ؛بعدازظهر یکشنبه طی مراسمی از یاوران صدیق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تجلیل شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: در مدت ۴۰ سال از عمر انقلاب، هر زمان که نیاز به حضور گسترده مردم بود آن ها در صحنه حاضر شدند.

نجیب‌الله تاری افزود: امیدواریم مسئولان هم در پاسخ وفاداری ملت به نظام اسلامی اهتمام ویژه داشته تا مشکلات اقتصادی مردم به حداقل برسد.

وی با بیان این که امیدواریم ۱۰۰ سالگی انقلاب را به تماشا بنشینیم، اضافه کرد: کارگروه ها مختلفی در ذیل ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شکل گرفت و در پیشبرد اهداف اقدامات مؤثر بودند.

تاری نقش رسانه ها را در انعکاس برنامه های ستاد پررنگ دانست و گفت: رسانه های ارزش گرای استان برنامه های خوبی را شروع کردند و فضاسازی مهمی شکل گرفت. آن ها بازوی نرم و فرهنگی ما در این مدت بودند.

کم کاری ۲ کارگروه

وی تصریح کرد: ارزیابی عملکردی کارگروه‎ها و ستادهای شهرستانی تاکنون نهایی نشده و در دست بررسی است که به زودی اعلام خواهد شد.

تاری بیان کرد: کارگروه «بهداشت و درمان» به مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان کم کاری کرد و کارگروه «اقتصادی» هم در حد افتتاح یک نمایشگاه نیمه تمام بود و محتوای عمیقی نداشت.

وی تصریح کرد: برخی از سیاست زدگان هم در این راه مانع شده و چوب لای چرخ برنامه‌های چله انقلاب اسلامی در استان گذاشتند.

تاری حضور مردم در راهپیمایی ۲۵ بهمن را بی نظیر دانست و در ۴۲ نقطه راهپیمایی برگزار و علیرغم اهتمام دشمنان برای ناامیدکردن مردم حماسه دیدنی خلق شد.

وی همچنین از تهیه کتابچه گام دوم انقلاب در استان خبر داد.

نگاه امام در پیدایش انقلاب امت محوری بود

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بسیاری از کشورهای دنیا انقلاب کردند ولی در ادامه انقلاب‌ خود را تحویل دولتمردان دادند.

حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد با بیان این که نگاه امام (ره) در پیدایش انقلاب اسلامی، امت محوری بود، افزود: امام (ره) انقلاب را امت محور مهندسی کرد و در همین بخش بسیج را شکل داد.

وی با بیان این که بسیج کاملاً مردمی است، ادامه داد: ۴۰ یک مقصد ولی تا ۴۰ مهم است و مردم ما تا ۴۰ سالگی انقلاب از خودگذشتگی و فداکاری نشان دادند.


انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار