رییس کارگروه کمیته فرهنگی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور گفت: نوسازی واحد‌های سیل زده گلستان تا شهریور به پایان می‌رسد.

نوسازی واحد‌های سیل زده گلستان تا شهریور

به گزارش گلستان ۲۴؛ آقا محمدی رییس کارگروه کمیته فرهنگی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور که به همراه دیگر اعضای این کمیته برای بازدید از روند بازسازی این مناطق به گلستان آمده است گفت: امیدواریم واحد‌های نیازمند احداث مجدد هم تا پایان امسال به بهره برداری برسند و البته برنامه ریزی‌ها هم بر همین اساس است.


او با بیان اینکه همکاری مردم، مسئولان و خیران در روند تعمیر و بازسازی در گلستان خوب است افزود: روند بازسازی این استان را به نسبت دیگر استان‌های سیل زده خوب ارزیابی می‌کنم و اگر سرعت بیشتر شود کار بهتر هم خواهد بود.


آقا محمدی افزود: ایجاد شعبه بانک مسکن در روستا از ابتکاراتی بوده که در گلستان دیدم و بنظر این اقدامات به تسریع روند کمک بسیاری خواهد کرد.


در سیل اخیر گلستان حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی در گلستان خسارت دید.


رییس کارگروه کمیته فرهنگی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور همچنین درباره پرداخت غرامت به کشاورزان سیل زده گلستان و اختلاف نظر سازمان فضایی و جغرافیایی با جهاد کشاورزی گفت: امیدواریم این مسئله به زودی حل شود و جلساتی در این خصوص در تهران داشته ایم و در آینده نیز خواهیم داشت.


در سیل اخیر ۹۷ هزار هکتار از مزارع گلستان ۱۰۰ درصد خسارت دید و ۲۷۰ هزار هکتار دیگر هم بیش از ۳۰ درصد آسیب دید.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار