کردی گفت: ثبت‎نامه از متقاضیان دانشگاه علمی‎کاربردی در مقطع کاردانی از ۲۷ مرداد آغاز شده است و همچنین از دوم شهریور متقاضیان ثبت‌نام در مقطع کاردانی به کارشناسی می‌توانند اقدام کنند.

آغاز ثبت‌نام متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی‌کاربردی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «فرهاد کردی» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ثبت‎نامه از متقاضیان دانشگاه علمی‎کاربردی در مقطع کاردانی از 27 مرداد  آغاز شده است.

 

معاون علمی آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی گلستان  ادامه داد: از دوم شهریور نیز متقاضیان در مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه علمی‎کاربردی می‎توانند  نسبت به ثبت‎نام خود اقدام کنند.

 

کردی بیان کرد: متقاضیان با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت سنجش می‎توانند نسبت به ثبت‎نام خود در دانشگاه علمی‎کاربردی اقدام کنند.

 

وی افزود: همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته‎های تحصیلی و دانشگاه‎ها می‎توانند به مراکز علمی‎کاربردی استان مراجعه کنند.

 

معاون علمی آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی گلستان خاطرنشان کرد: رویکرد دانشگاه علمی‎کاربردی به سمت رشته‎های مهارتی رفته و در حال حاضر بیش از 140 رشته در دانشگاه علمی‎کاربردی وجود دارد.

 

کردی تاکید کرد: در دانشگاه علمی‎کاربردی رشته‎های شاخص و مهارتی مثل موسیقی، عکاسی، بازیگری و رشته های مربوط به آرایش و پیرایش و رشته عمومی مثل حسابدار ی، کامپیوتر و مدیریت در دانشگاه علمی‎کاربردی مثل سایر دانشگاه‎های دیگر برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار