از دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر وقت هفته دولت نامگذاری شده و در این هفته پروژه‌های زیادی در سطح کشور کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

1770 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرهای شرق گلستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد

 گزارش گلستان ۲۴؛ سیدرسول حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در تشریح پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت 91 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار بیش از 30  میلیارد تومان و اشتغالزایی 68 نفر کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار شهرستان آزادشهر افزود: در حوزه عمرانی افتتاح چمن مصنوعی «نگین‌شهر» با اعتبار 850 میلیون تومان و افتتاح سیلوی شهرستان با اعتبار 8 میلیارد و 400 میلیون تومان از مهمترین پروژه‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: دو پروژه مهم دیگر شامل افتتاح کارخانه «مقواسازی صباح» با اعتبار 40 میلیارد تومان و کلنگ‌زنی کشتارگاه شهرستان آزادشهر با اعتبار 25 میلیارد تومان در هفته دولت انجام می‌شود.
فرماندار شهرستان گالیکش نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان درباره پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: 76 پروژه عمرانی و اشتغالزا با اعتبار 40 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.
حسین مایلی گفت: از تعداد 76 پروژه شهرستان 14 پروژه با اعتبار 26 میلیارد تومان جز پروژه‌های اقتصادی و اشتغالزا و 62 پروژه با اعتبار حدود 14 میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی است.
وی یادآور شد: از تعداد 62 پروژه عمرانی یک پروژه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان کلنگ‌زنی و مابقی با اعتبار 12 میلیاردو 200 میلیون تومان افتتاح می‌شود.
فرماندار شهرستان گالیکش نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان تاکید کرد: آسفالت، جدول‌کشی، محوطه‌سازی و زیرسازی معابر پنج روستای «کرنگ‌کفتر»، «آق‌قمیش»، «تنگراه»، «سرخن‌آباد» و «لوه» با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان، دیواره‌سازی رودخانه شهر با اعتبار بیش از 3 میلیارد تومان در روستای «قلی‌تپه»، نصب المان شهدای 12 دی در شهر از جمله پروژه‌های مهم شهرستان است.
فرماندار شهرستان مینودشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان تعداد پروژه‌های هفته دولت را بالغ بر 100 پروژه ذکر کرد و گفت: مجموع پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت 38 میلیارد تومان است و بالغ بر 100 پروژه خواهد بود.
سیدرضا طباطبایی افزود: اصلاح شبکه برق روستایی و انشعابات آن، افزایش ظرفیت پست فوق توزیع برق، تکمیل مجتمع آبرسانی «چهل‌چای»، مرمت و احیا جاده‌های بین مزارع، توسعه باغات در اراضی شیبدار و غیره از جمله پروژه‌های مهم شهرستان در هفته دولت است.
محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در هفته دولت 123 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 130 میلیارد تومان در شهرستان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود که از این تعداد  19 پروژه اقتصادی و 104 پروژه عمرانی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار