ضیایی گفت: ۱۷ پروژه جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۶۵۱ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۱۷ نفر در علی‎آباد کتول در هفته دولت به بهره‎برداری رسید.

افتتاح ۱۷ پروژه بخش کشاورزی در شهرستان علی‎آباد کتول

گزارش گلستان ۲۴؛ «سید صمد ضیایی» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: 42 هزار هکتار زمین زراعی در شهرستان علی‎آباد کتول وجود دارد که 11 هزار و 500 بهره بردار بر آن فعالیت دارند.

 

مدیر جهاد کشاورزی علی‎آباد کتول ادامه داد: در هفته دولت امسال افتتاح متمرکز پروژه‎های عمرانی را داشتیم که شامل 17 پروژه با اعتبار 11 میلیارد و 651 میلیون تومان بود که 117 نفر اشتغالزایی به همراه داشت و 417 نفر خانوار از این طرح ها بهره مند شدند

 

ضیایی یادآور شد: مهمترین پروژه‎هایی جهاد کشاورزی در علی‎آباد کتول شامل مجتمع پرورش گل و گیاهان زینتی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع  و مجتمع پرورش گوسفند داشتی در یکی از روستاهای علی‎آباد کتول که با اعتبار 750 میلیون تومان به بهره‎برداری رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: انتقال آب با لوله، احداث کانال بتنی، جاده بین مزارع، پرورش گوسفند داشتی و تولید گوشت قرمز و احداث گلخانه‎ها بر اساس سیاست‎های جهاد کشاورزی در هفته دولت دنبال می‎شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی علی‎آباد کتول یادآور شد: در حال حاضر در شهرستان علی‎آباد کتول به میزان سه هکتار طرح‎های گلخانه انجام شده و یک پروژه 10 هکتاری نیز در دست اقدام است تا بتوانیم به اهداف جهاد کشاورزی برسیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار