جشن شکرگزاری برداشت کلزا با حضور فرماندار شهرستان رامیان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در مزرعه الزهرا این شهرستان برگزار شد.

برگزاری جشن شکر گزاری کلزا در شهرستان رامیان+تصاویر

به گزارش گلستان 24، جشن شکرگزاری برداشت کلزا با حضور "صادقلو" فرماندار شهرستان رامیان، "مهاجر"رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و "رجبلو" مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در محل مزرعه الزهرا واقع در جاده کنیزک به تاتارسفلی برگزار شد.

رتبه نخست شهرستان رامیان در کاشت و برداشت کلزا در گلستان

" یدالله رجبلو" مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامیان به بیان مشکلات و استعدادهای کشاورزی شهرستان پرداخت و گفت: شهرستان رامیان با 930 هکتار کشت کلزا و با میانگین عملکرد 3 تن در هکتار و پیش بینی 2000 تن برداشت کلزا رتبه نخست را در کاشت و برداشت این محصول در استان گلستان دارا می باشد.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود سطح زیر کشت این محصول به 3000 هکتار ارتقا یابد.

"مختار مهاجر" رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان نیز در این جشن با ارائه گزارش در بخش کشاورزی استان و شهرستان رامیان به تشریح اقدامات جهاد کشاورزی پرداخت و گفت: یکی از فرصت استثنایی این شهرستان تنوع زراعی  بوده که اشتغال را فراهم می کند.

وی افزود:  باید از کشاورزی سنتی گذر کرده و به کشاورزی صنعتی برسیم.

در پایان  این مراسم از "مقدم" مدیر مزرعه نمونه الزهرا و کشاورزان پیشرو ، کلزا کاران نمونه و یکی از کشاورزان که دوره های نهضت سواد آموزی را با موفقیت گذرانده با اهدای هدایایی تقدیر شد.

kolza

kolza1

kolza7

kolza2

kolza8

kolza3

kolza9

kolza5

kolza6

 

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار