استاندار گلستان گفت:هدف ما پرهیز از خام‌فروشی است.

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان

گزارش گلستان ۲۴؛ حق شناس استاندار گلستان در ۱۷۷ امین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور حسین مهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن و شهرام غراوی نماینده مردم شرق استان برگزار شد گفت: باید تلاش کنیم تولیدات استان پس از فرآوری از طریق صنایع مرتبط از استان خارج شوند تا ارزش افزوده آن نصیب گلستان گردد.


حق شناس ادامه داد:با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور بانک محور است باید اهلیت سرمایه گذاران به تایید بانک‌ها برسد تا آن‌ها بر اساس آورده‌های خود از تسهیلات بانک‌ها برخوردار شوند.

او گفت: مجموع تسهیلاتی که بانک صنعت و معدن طی ۳ سال گذشته بصورت مستقیم و یا از طریق کارگروه تسهیل به بنگاه‌های اقتصادی استان پرداخت کرده ۵۱۷ میلیارد تومان بوده که بر اساس توافقات صورت گرفته با مدیر عامل این بانک مقرر شد ۵۸۵ میلیارد تومان تسهیلات پس از بررسی‌های لازم به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شود.

حسین مهری، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن نیز گفت: منابع کشور محدود است و باید تلاش کنیم در سرمایه گذاری‌ها ارزش افزوده ایجاد نماییم.

او ادامه داد: اولویت ما توجه به سرمایه در گردش و طرح‌های توسعه محور در استان است و همچنین اختیارات مدیریت استان را دو برابر افزایش داده ایم.

مهری گفت: از ۱۳ طرح در استان گلستان بازدید کردیم و تلاش می‌کنیم شتاب دهی طرح‌های جدید را افزایش دهیم.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار