مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: با فسخ ۱۱ فقره قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بیش از ۴۰ هزار مترمربع از اراضی صنعتی استان آزاد شد و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

 ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی گلستان ساخته می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛حجت‌الله خلیل‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 23 شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان اظهارداشت: در این استان دو هزار و 40 هکتار زمین صنعتی وجود دارد که یکهزار هکتار آن در حوزه اترک واقع شده و یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان برای توسعه صنعتی است.

وی افزود: بیش از 700 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان احداث شده‌‌ و برای بیش از هشت هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به ساخت بیش از 200 واحد تولیدی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ادامه داد: بخشی از این طرح‌ها در مرحله ساخت، دیوارکشی و نصب ماشین‌آلات هستند و برخی دیگر در نوبت دریافت زمین قرار دارند.

وی به بررسی پرونده‌های راکد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و گفت: برخی از سرمایه‌گذاران در این مناطق زمین دریافت کرده بودند اما به رغم گذشت مهلت قانونی اقدامی برای ساخت انجام ندادند. رسیدگی به این پرونده‌های راکد و بازپس‌گیری این اراضی یکی از اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی است.

خلیل‌زاده با اشاره به بررسی 29  پرونده راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بیان داشت: در روزهای اخیر بررسی این پرونده‌ها در دستور کار قرار گرفت و در 11 پرونده رأی به فسخ قرارداد با سرمایه‌گذار صادر و به برخی از سرمایه‌گذاران نیز مهلتی چندماهه داده شد تا تعهدات خود را اجرایی کنند.

به گفته وی با فسخ این قراردادها بیش از 40 هزار مترمربع از زمین‌های صنعتی استان بازپس‌گیری شد تا به سرمایه‌گذاران دیگری واگذار شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار