حضور ۸۰ شرکت در نمایشگاه صنعت دام، طیور و آبزیان، کشف ۲۸ کیلوگرم گرم ماده مخدر شیشه در آزادشهر و ارائه خدمات مشاوره ای قضایی در مناطق سیل‌زده از جمله خبرهای امروز پنجشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

گزارش گلستان ۲۴؛ رییس کل دادگستری گلستان گفت: نخستین جلسه دادگاه علنی پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر ۷ مهر در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی در محل ساختمان دادگاه تجدید نظر در سایت اداری استان برگزار می‌شود.

**

 اولین سالگرد درگذشت عطاالله صفرپور هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون و استان گلستان با حضور جمعی از هنرمندان کشوری و استانی عصر امروز پنجشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.
**

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان  از برگزاری همایش ملی جستارهای پژوهشی با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب، آذرماه امسال به میزبانی این استان خبر داد.
**

 اولین جشنواره استانی عسل نمدار با حضور مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گلستان و تولیدکنندگان این بخش در آبشار کبود وال علی اباد کتول برگزار شد.

**

مدیر صندوق کارافرینی امید گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۲۲۴ طرح با ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از محل صندوق کارآفرینی امید و ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اشتغال روستایی منجر به ایجاد ۳۹۰ شغل در گلستان افتتاح می‌شود.

اجرای طرح آجیل و خشکبار در کلاله، پرورش ۵۰۰ راسی گوسفند ، طرح گردشگری، هتل نصرآباد و شیرینی‌جات ترکمنی در گنبدکاووس از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت صندوق کارآفرینی امید در استان گلستان است.

**

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی قصه‌گویی با حضور شرکت‌کنندگانی از هفت استان به میزبانی گرگان خبر داد.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: یک محموله ۲۸ کیلوگرمی شیشه در شهرستان گنبدکاووس توقیف و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

هاشمیان گفت که این ماده مخدر در لابراتوری در آزادشهر تولید و مقصد آن ترانزیت به خارج از کشور بود.

**

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های گلستان گفت: همزمان با برپایی هفدهمین نمایشگاه صنعت دام، طیور و آبزیان به میزبانی گلستان ۸۰ شرکت نیز در زمینه بذر، کود، سم، نهاده های کشاورزی، ادوات باغبانی، گلخانه، ماشینها و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند.

مهرداد یزدی افزود: در نمایشگاه صنعت دام و طیور که تا ۸ شهریور برپا است، بیش از ۳۴ تولید کننده و صنعتگر از گلستان، مازندران، تهران و خراسان رضوی در ۱۴ گروه کالایی آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

**

فرماندار علی آباد گفت : در شش سال فعالیت دولت تدبیر امید ۱۰ میلیارد ریال پروژه در این شهرستان به بهره برداری و یا عملیات ساخت آن آغاز شد.

حسن هدایتی گفت که با اجرای این پروژه ها ۲ هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار