اسکندری از آغاز اجرای طرح احسان حسینی به مناسبت ماه‌های محرم و صفر خبر داد.

آغاز طرح احسان حسینی کمیته امداد

گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «اسکندر اسکندری» گفت: طرح احسان حسینی با استفاده از ظرفیت مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی برای جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور کمک به مددجویان و نیازمندان این استان اجرا می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان جامعه از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در ماه محرم و صفراست، افزود: مردم نیکوکار، عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی می‌توانند در قالب اجرای طرح احسان حسینی نذورات خود را به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اهدا کنند.

 

اسکندری با بیان اینکه ماه محرم فضای معنوی بسیار مناسبی برای یاری‌رسانی به محرومان جامعه است، تصریح کرد: ۹۲ مرکز نیکوکاری کمیته امداد سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به مددجویان تحت حمایت هستند.

 

وی افزود: عزاداران حسینی می‌توانند در ایام سوگواری ماه محرم و صفر با کمک‌های خود در برپایی سفره‌های اطعام، توزیع غذای گرم و سبد غذایی در تأمین بخشی از نیازهای ضروری اقشار بی‌بضاعت مشارکت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان یادآور شد: خیران گلستانی سال گذشته با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در طرح احسان حسینی مشارکت کردند.

 

وی یادآور شد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری درسطح استان تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع انفاق و احسان عاشقان سیدالشهدا (علیه السلام) است، همچنین نیکوکاران نیز می‌توانند از طریق شماره حساب‌ ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ کمیته امداد نزد بانک ملی کمک‌های خود را اهدا کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار