فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: سپاه آمادگی خود را برای احداث مسکن نیازمندان با استفاده از ظرفیت بسیجیان اعلام می‌کند.

آمادگی سپاه نینوا برای احداث مسکن نیازمندان در استان گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان، سردار حسین معروفی در دیدار با سرپرست کمیته امداد استان گلستان، با تأکید بر ضرورت تکریم صاحبان اصلی انقلاب، اظهار داشت: تکریم در مقابل ترحم زمینه حفظ عزت‌نفس نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه را فراهم می‌سازد تا با حمایت‌های این نهاد، خودکفا و به توانمندسازی در ابعاد مختلف دست یابند.

وی با اشاره به کمک سپاه نینوا در انجام برخی مأموریت‌های کمیته امداد افزود: سپاه آمادگی خود را برای احداث مسکن نیازمندان با استفاده از ظرفیت بسیجیان اعلام می‌کند تا بتواند با تفکر جهادی و انقلابی به محرومان جامعه خدمت‌رسانی کند.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان هم در این دیدار با اشاره به سرفصل‌های مختلف خدمات این نهاد به مددجویان تحت حمایت تصریح کرد: در وضعیت موجود اقتصادی کشور، این نهاد تمام همت و تلاش خود را برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مستضعفان و محرومان به کار گرفته است و با اقداماتی همچون افزایش دو برابری مستمری مددجویان برای کاهش مشکلات این خانوارها گام برداشته است.

وی گزارشی از نحوه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال، درمان، مسکن و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه داد و گفت: رضایت‌مندی در مددجویان تحت حمایت این نهاد، ما را ملزم به تداوم این مسیر می‌کند.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌های مأموریت سپاه محرومیت‌زدایی است عنوان کرد: با توجه به همت و تلاش مسئولان استانی امیدواریم با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکل مددجویان و استقرار عدالت اجتماعی گام برداریم.

اسکندری با قدردانی از تعامل و همکاری سپاه نینوا در ساخت مسکن محرومان در استان گلستان افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر تحرکات خوبی در دو سرفصل اشتغال و مسکن نیازمندان شکل‌گرفته است در همین راستا همه اهتمام خود را بکار خواهیم گرفت تا با مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های جهادگران بسیجی در ساخت و بهسازی مسکن روستایی محرومان گام‌های مؤثری برداریم.

گفتنی است، در حال حاضر 106 هزار نفر و 52 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان هستند.

انتهای پیام/ش

 

ارسال نظر

آخرین اخبار