مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

گوهری راد گفت: ۳ میلیون کتاب درسی توسط آموزش و پرورش و یک میلیون و ۶۰۰ هزار کتاب مربوط به دانش آموزان متوسطه اول از طریق کتابفروشی‎ های گلستان عرضه می شود.

توزیع ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار کتاب درسی در استان

گزارش گلستان ۲۴؛ «احسان گوهری راد» امروز(سه شنبه 26 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش استان گلستان پذیرای بیش از 360 هزار دانش آموز در سطح استان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: نزدیک به 4 میلیون و 600 هزار کتاب برای این دانش‎آموزان باید آماده شود که از این میزان 3 میلیون کتاب توسط آموزش و پرورش و یک میلیون و 600 هزار کتاب که مربوط به دانش آموزان متوسطه اول است از طریق کتاب فروشی‎ ها عرضه می شود.

 

گوهری راد بیان کرد: سامانه ای را آموزش و پرورش برای دانش آموزان در نظر گرفته که پس از ثبت نام در این سامانه دانش آموزان می توانند کتاب خود را تهیه کنند و 97 درصد از دانش آموزانی که واجد شرایط تحصیلی بودند در این سامانه تا کنون ثبت‎نام کردند و سه درصد از دانش آموزان استان هنوز ثبت نام برای سال تحصیلی جدید نداشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: مشکلی در خصوص کسری کتاب های درسی در استان وجود ندارد و از ابتدای مهر ماه مدارس ما آماده پذیرش دانش آموزان هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان متذکر شد: قیمت کتاب  در دوره ابتدایی از 14 هزار و 200 تومان آغاز و در برخی از  دوره های فنی و حرفه‎ای و کاردانش تا 90 هزار تومان می رسد.

 

گوهری راد ابراز داشت: آموزش و پرورش استان 200 میلیون تومان برای تخفیف به دانش آموزان مناطق سیل زده به منظور  تهیه کتوب درسی تحفیف در نظر گرفته است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار